English

برگزاری طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» در یزد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد از برگزاری طرح « هر مسجد، یک خبرنگار» در یزد خبر داد .

برگزاری طرح «هر مسجد، یک خبرنگار» در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام «مصطفی گرجی» با اشاره به برگزاری طرح ملی « هر مسجد، یک خبرنگار » اظهار کرد: این همزمان با سراسر کشور با حضور اعضای کانون های مساجد یزد در این استان برگزار می شود .

وی افزود: این دوره آموزشی به صورت مقدماتی و یک روزه در روز شنبه 29 دیماه در محل مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) یزد برگزار می شود .

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد گفت: هدف از اجارای این طرح ایجاد شبکه قوی و منسجم جهت اطلاع رسانی از رویدادهای مختلف، مقابله با آسیب هجمه‌های تبلیغاتی رسانه های بیگانه، ارتقای سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه در مواجهه با شایعات و اخبار کذب است .

گرجی تصریح کرد: ایجاد شبکه‌ای منسجم از خبرنگاران آموزش دیده برای انجام فعالیت‌های روزنامه‌نگاری و پشتیبانی محتوایی از رسانه های کشور، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و ایجاد مشارکت عمومی برای پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های جاری در حوزه مساجد کشور از جمله اهداف دیگر این طرح است .

این مسئول در پایان با بیان این که استان یزد دارای 811 کانون فرهنگی هنری است که در مناطق محروم استان نیز این کانون‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در مساجد پیگیری می‌کنند،‌خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند به صورت آزاد در این دوره آموزشی شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر