English

تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور رشت / رشد ۱۱ درصدی آسفالت راه های روستایی

فرماندار رشت گفت: تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور از جمله پروژه‌های مصوب در سفر رئیس جمهور به استان است.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سید عیسی مهدوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی در این شهرستان اظهار کرد: اجرای طرح‌های هادی در رشت ۲۰ درصد از متوسط کشوری جلوتر است.

وی به وجود گره ترافیکی در منطقه «شاقاجی» اشاره کرد و افزود: پل «شاقاجی» دارای کد اعتباری از محل اعتبارات ملی شده، پیمانکار پروژه انتخاب شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان از جمله پروژه‌های اجرایی در این شهرستان است، تصریح کرد: تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور از جمله پروژه‌های مصوب در سفر رئیس جمهور به استان است.

مهدوی از عملیاتی شدن ۴٫۵ کیلومتر محور سنگر سیاهکل خبر داد و بیان کرد: تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت و ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان است.

وی به گازرسانی به ۹۵ درصد از مناطق شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: سال‌های گذشته ۵۹٫۵ درصد از شهرستان رشت گازرسانی شده و در آینده نزدیک رشت به عنوان شهرستان سبز معرفی می‌شود.

فرماندار رشت با اشاره به رشد بازسازی راه‌های روستایی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در آسفالت راه‌های روستایی ۱۱ درصد رشد داریم.

مهدوی به رشد اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان رشت اشاره کرد و یادآور شد: یکسری عقب‌ماندگی‌هایی در رشت داریم و در حال احصای آن هستیم.

وی با بیان اینکه بخش خمام نسبت به میانگین آسفالت راه روستایی رشت عقب است، اظهار کرد: بخش مرکزی رشت در آبرسانی نسبت به مناطق دیگر مشکلات بیشتری دارد.

*گازرسانی به ۵ روستای سنگر در هفته دولت

بخشدار سنگر نیز در جمع خبرنگاران به مساحت ۳۳۰ کیلومتری این بخش اشاره کرد و گفت: بخش سنگر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

رحیم رحیمی، بخش سنگر را دارای ۲۹۲ شهید دانست و افزود: سنگر زادگاه سردار شهید «تراب پورقلی» نخستین شهید دوران دفاع مقدس گیلان است.

وی با بیان اینکه بخش سنگر دارای ۴۰ روستا است، تصریح کرد: ۸۵ درصد از جمعیت سنگر در روستاها زندگی می‌کنند.

بخشدار سنگر از گازرسانی به پنج روستای این بخش در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: ۳۸ هزار و ۶۰۲ نفر از مردم بخش سنگر از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه