English

تعهد شرکت توسعه گردشگری کشور برای اجرای قراردادها در گیلان

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با مثبت ارزیابی کردن نقش شرکت توسعه گردشگری، خواستار تسریع در اجرای قراردادهای سرمایه گذاری از سوی این شرکت شد.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رضا علیزاده در نشست با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور، با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد گیلان اظهار کرد: این استان به دلیل برخورداری از طبیعتی بکر و پتانسیل های بالقوه فراوان هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری است.

علیزاده با تاکید بر اینکه گیلان به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری کشور نیازمند فراهم شدن زیرساخت هایی برای رونق صنعت توریسم است، افزود: شرکت توسعه گردشگری میتواند نقش بسزایی را در این زمینه ایفا کند.

علیزاده گفت: در حال حاضر این شرکت در کنار اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان مصمم به حمایت از علاقمندان به سرمایه گذاری در این استان است.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به مسکوت ماندن قرارداد سه جانبه ای که بین شرکت توسعه سرمایه گذاری با شهرداری و سرمایه گذار منعقد شد، خواستار مشارکت شرکت توسعه گردشگری در راه اندازی کمپینگ های اقامتی در گیلان شد.

به گزارش موج، غلامحسین حسینی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور گزارشی از فعالیت های این مجموعه، تبیین نحوه مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری و همچنین بررسی قراردادهای سرمایه گذاری در استان گیلان ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه