English

اجرای طرح فرهنگی گیلان مطهر با محوریت روحانیت در مراکز تفریحی گیلان

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه طرح های فرهنگی گیلان مطهر با محوریت روحانیت در مراکز تفریحی گیلان در حال اجرا است، افزود: حفظ فرهنگ و ارزش ها جامعه را بیمه می کند.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مردم محله باقرآباد شهرستان رشت در مسجد حاج صمدخان، با تبریک دهه کرامت و با بیان اینکه دیدارهای مردمی موجب اشراف و اطلاع بیشتر از وضعیت محلات شهرستان می شود، افزود: به دنبال حل درخواست امنیتی، انتظامی و ترافیکی مردم هستیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه جهاد امروز انجام کار فرهنگی است، گفت: دشمن، جبهه فرهنگی را برای مقابله با ایران اسلامی انتخاب کرده است.

وی با تصریح بر اینکه اجر جهادگران عرصه فرهنگی همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس است، یادآور شد: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی ایثار گر در خدمت مردم است.

سردار میرحیدری پلیس ایران اسلامی را متفاوت با پلیس دیگر کشور ها دانست و اضافه کرد: پلیس باید حافظ، امین و خدمت گذار و حافظ ارزش های دینی و انقلابی مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه پلیس به دنبال رسیدن به آرمان های معنوی خود است، خاطرنشان کرد: پلیس در مکتب اسلام باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.

این مقام ارشد انتظامی استان گیلان با تصریح بر اینکه پشتوانه مستحکم پلیس مردم هستند، متذکر شد: توفیق های کسب شده نیروی انتظامی از خود گذشتگی ماموران انتظامی و پشتیبانی مردم است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پشتوانه مردمی، ایران اسلامی را به امن ترین کشور منطقه مبدل کرده است، متذکر شد: استکبار جهانی با ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی هرگز موفق به رسوخ به ایران اسلامی نشد و این گروه ها دامن گیر خودشان شده است.

میرحیدری با تصریح براینکه برای پیشگیری از جرایم باید آگاه سازی عمومی انجام شود، خاطرنشان کرد: وفاق بین دستگاه های ادارای و انتظامی و نظامی، حرکت های مثبتی را در پی حفظ حقوق اجتماعی مردم در پی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان گیلان این استان را یکی از امن ترین استان های کشور دانست و افزود: با تلاش های ماموران انتظامی، ۲۲ درصد کاهش جرم در استان گیلان برای چهار ماه ابتدایی سال در آمارها ثبت شده است.

وی با تصریح براینکه معتادان باید با کمک دستگاه های ذیربط درمان شوند، ادامه داد: کاهش آمار مواد مخدر و مصرف کنندگان آن نشاط جامعه را افزایش می دهد.

این مقام ارشد انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در نبرد فرهنگی با ضد فرهنگ خاکریزها نباید تغییر کند، متذکر شد: همه باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه داشته باشیم و نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت کنیم.

میرحیدری با تاکید بر اینکه طرح های فرهنگی گیلان مطهر با محوریت روحانیت در مراکز تفریحی گیلان در حال اجرا است، افزود: حفظ فرهنگ و ارزش ها جامعه را بیمه می کند.

وی از جمع آوری و دستگیری قاچاقچیان و عرضه کنندگان مواد مخدر در سطح استان گیلان خبرداد و افزود: پس از اتمام اقدامات اطلاعاتی، عملیات این طرح انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه