English

احداثآب‌نمای موزیکال در پارک ملت رشت

شهردار منطقه سه رشت از احداثآب‌نمای موزیکال برکه‌ای در پارک ملت این شهر خبر داد.

احداثآب‌نمای موزیکال در پارک ملت رشت

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سمیه رستگار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران مانند تاریخ‌نویسان هستند و در کنار مورخان می‌توانند در جامعه تأثیرگذار باشند.

وی در ادامه به اجرای طرح بی‌. ‌آر. ‌تی در خیابان لاهیجان رشت اشاره کرد و گفت: این طرح در مطالعات نهایی مشاور قرار گرفته و تا پایان سال جاری مطالعات آن به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه سه رشت شهردار مرکزی را متولی پروژه مذکور عنوان کرد و افزود: تملک املاک یکی از موارد مهمی بوده که باید در پروژه مذکور انجام شود و نیاز به فازبندی دارد.

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر بازگشایی مسیرهای پرتردد، پارک بالغ بر ۱۵ هزار متر مربعی در مرز محله «کسبخ» و «آب‌آسیاب» رشت احداثمی‌شود، ادامه داد: احداثاین پارک می‌تواند به افزایش سرانه سبز کمک کند.

رستگار وضعیت فضای سبز منطقه سه رشت را نسبت به دیگر مناطق بهتر دانست و افزود: در بودجه شهرداری مرکزی باغ زربافی دیده شده و در اولویت دفتر سرمایه‌گذاری قرار دارد.

وی باغ زربافی را پروژه بسیار بزرگ خواند و تصریح کرد: این پروژه باید از طریق سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی پیگیری شود و تمام مذاکرات با وراثآن در انجام است.

شهردار منطقه سه رشت از احداثآب‌نمای موزیکال برکه در پارک ملت این شهر خبر داد و یادآور شد: این آب‌نما با هزینه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداثمی‌شود.

وی مساحت آب‌نمای موزیکال پارک ملت رشت را ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع عنوان کرد و متذکر شد: مناقصه آن انجام می‌شود و آکواریوم و بهره‌برداری بهینه از آن باید از طریق دفتر سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

رستگار با بیان اینکه کار ابنیه آب‌نما دو ماه دیگر انجام می‌شود و روال خود را طی می‌کند، گفت: در صورت اتمام کار ابنیه و برنده مناقصه آن، در مدت دو ماه آب‌نما گذاشته می‌شود.

وی بهسازی و پیاده‌روسازی بلوار ولی عصر(عج)، جمع‌آوری آب‌های سطحی، لایروبی، احداثپارک محله‌ای، سرای‌محله و… را از جمله پروژه‌های منطقه سه شهرداری رشت برشمرد.

شهردار منطقه سه رشت درباره تعریض مسیر پرتردد سرچشمه یادآور شد: وسعت تملک اراضی در این منطقه بسیار زیاد بوده و ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه تملک در منطقه سرچشمه است.

وی بودجه منطقه سه شهرداری رشت در سال جاری را ۴۳ میلیارد تومان ذکر کرد و متذکر شد: ۵۰ درصد کسری بودجه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه