English

کاهش ۳۳ درصدی در وقوع قتل در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کاهش ۳۳ درصدی در وقوع قتل در استان خبر داد.

کاهش ۳۳ درصدی در وقوع قتل در گیلان
به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: نقش خبرنگار و رسانه‌ها در برقراری امنیت جامعه مهم است.

وی با بیان اینکه ارتقای امنیت و رضایت مردم از اهداف پلیس است، افزود: پلیس جامعه محور نقش اصلی را در ایجاد امنیت با مشارکت مردم به‌عهده دارد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مردم مهم‌ترین رکن در امر پیشگیری و کنترل جرایم هستند، تصریح کرد: اثربخشی این مهم فراتر از اقدام‌های دستگاه‌ها بوده و پلیس با پشتوانه مستحکم مردم راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کنترل جرایم را از مسیر آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقای امنیت دنبال می‌کند.

وی گیلان را از استان‌های امن کشور خواند و تصریح کرد: با تعامل خوب بین پلیس و دستگاه‌های امنیتی، گیلان یکی از استان‌های امن کشور است و امروز شاهد کاهش جرایم در اغلب موضوعات هستیم.

میرحیدری با اشاره به اینکه حرکت ارزشمند در برقراری امنیت مطلوب تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: مدیریت استاندار و دستگاه‌ها در کنار یکدیگر برای ارتقای امنیت در گیلان حرکت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه در برخورد با مفاسد و مجرمان در گیلان مصمم هستیم، یادآور شد: در حال اجرای برنامه‌ها برای معرفی فرهنگ اصیل و ارزشمند و غیرتمندانه مردم گیلان در سطح بین‌المللی هستیم.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه دشمن به دنبال بی‌ثباتی امنیت و ایجاد هرج و مرج و بی‌نظمی در جامعه است، متذکر شد: اگر دشمنان به دنبال هرزگی و بی‌عفتی در جامعه باشند ما به دنبال حذف و بی‌ثبات کردن آنها هستیم.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس گیلان در چهار ماه نخست امسال، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون جرایم در حوزه پلیس آگاهی ۲۱ درصد در گیلان کاهش داشته است.

میرحیدری، ۴۴ درصدی در درگیری و نزاع و… را از جمله عملکرد پلیس گیلان در چهار ماه نخست امسال عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در مدت مذکور جرایم یارانه‌ای ۲۵ درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: نشر اکاذیب و هتک حرمت در فضای مجازی ۱۵۸ درصد و مزاحمت اینترنتی نیز ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه