English

۱۰ تا ۳۰ مرداد مهلت پرداخت تسهیلات به طرح های تحقیقاتی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: تا سی‌ام مردادماه جاری شرکت‌های متقاضی دریافت تسهیلات فرصت دارند درخواست خود را از طریق سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ثبت کنند.

۱۰ تا ۳۰ مرداد مهلت پرداخت تسهیلات به طرح های تحقیقاتی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سیروس رضایتی پیش از ظهر امروز در جلسه ارتباطات و فناوری گیلان با اشاره به آغاز چهارمین فراخوان پرداخت تسهیلات وجوه اداره شده به طرح‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: ۱۰ تا ۳۰ مردادماه جاری مهلت فراخوان پرداخت تسهیلات مذکور است.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور ارتقا و توسعه کاربرد و همچنین افزایش توانمندی بخش آی. سی. تی کشور وجوهی از محل منابع داخلی شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه را به صورت تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از تحقیقات، طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال‌آفرینی و صادرات کالا و خدمات اختصاص داده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بر تولید برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد و افزود: چهار گروه مبنای پرداخت تسهیلات مذکور از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مشخص شده است.

رضایتی با بیان اینکه تولید و توسعه تجهیزات در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات گروه نخست دریافت‌کنندگان تسهیلات مذکور را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: تولید و توسعه نرم‌افزار گروه دوم اولویت دریافت‌کنندگان تسهیلات وجوه اداره شده به طرح‌های فناورانه گیلان هستند.

وی، تولید و توسعه محتوا و خدمات را سومین گروه دریافت‌کنندگان تسهیلات وجوه اداره شده به طرح‌های فناورانه گیلان خواند و بیان کرد: تولید و توسعه در زمینه امنیت اطلاعات چهارمین گروه دریافت‌کنندگان تسهیلات مذکور محسوب می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان به تهیه گزارش کامل طرح کسب و کار شرکت‌های متقاضی تسهیلات مذکور اشاره کرد و گفت: تا سی‌ام مردادماه جاری شرکت‌های متقاضی دریافت تسهیلات فرصت دارند درخواست خود را از طریق سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ثبت کنند.

رضایتی متذکر شد: در بخش اخبار سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان محورهای پرداخت تسهیلات به متقاضیان درج شده است.

وی در ادامه با اشاره به بهره‌برداری از ۹۳۰ کیلومتر فیبرنوری در گیلان، خاطرنشان کرد: امر مذکور جایگاه مناسبی را برای استان در کشور تعیین کرده است.

وی، پهنای باند را از زیرساخت‌های مهم در ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و یادآور شد: گیلان ۳۲ گیگابایت پهنای باند دارد و اکنون از ۹ گیگابایت آن استفاده می‌شود و ۲۳ گیگابایت ظرفیت خالی در استان داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه