English

تعداد پروژه‌های تخریبی مدارس تالش برابر با تمام پروژه‌های گیلان

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان: برای پروژه‌های نوسازی و مقاوم‌سازی آموزش و پرورش به اندازه یک ریال از طرف دستگاه‌های دولتی و ذی‌ربط کمک صورت نمی‌گیرد.

تعداد پروژه‌های تخریبی مدارس تالش برابر با تمام پروژه‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، علی اوسط اکبری‌مقدم در نشست مشترک با فرماندار این شهرستان درباره پروژه‌های نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس آستارا گفت: مدارس این شهرستان از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به وضعیت تخریبی بیشتر مدارس در تالش افزود: تعداد پروژه‌های تخریبی تالش برابر با تمام پروژه‌های گیلان است.

وی به اختصاص ۲۴۰ میلیارد ریال منابع مالی در بخش اعتبارات ملی امسال اشاره کرد و یادآور شد: برای پروژه‌های نوسازی و مقاوم‌سازی آموزش و پرورش به اندازه یک ریال از طرف دستگاه‌های دولتی و ذی‌ربط کمک صورت نمی‌گیرد.

اکبری‌مقدم درباره برخی از مشکلات پیش‌روی اداره نوسازی مدارس گفت: اداره نوسازی مدارس در شهرستان‌ها شعبه ندارد و تمام خدمات آن باید از طرف استان پیگیری و اجرایی شود.

وی از اخذ مجوز برای ایجاد نمایندگی اداره نوسازی مدارس در غرب گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایندگی با استقرار در تالش، شهرستان‌های آستارا و رضوانشهر را زیرپوشش قرار می‌دهد و با ایجاد نمایندگی مذکور سرویس‌دهی به ارباب رجوع آسان می‌شود و هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه