سرخط خبرها
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده

فرماندار رشت در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه استان گیلان:

توسعه زیرساخت‌های درمانی گامی مهم در ارتقای سلامت استان است

فرماندار شهرستان رشت گفت: توسعه زیرساخت‌های درمانی گامی مهم در ارتقای سلامت استان است، در این سال‌های اخیر علی رغم هجمه‌های مختلف و محدودیت‌های منابع مالی و تحریم‌ها با تلاشهای فراوان بخشی از زیرساخت‌های حوزه معاینات بالینی در استان تامین شد.

میرغضنفری فرماندار رشت
به گزارش خبرگزاری موج از گیلان

، اسماعیل میرغضنفری امروز  در مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه استان گیلان، اظهار کرد: پزشکی یک هنر بوده و شغل نیست، یک کار شبانه‌روزی است و یک پزشک تا مادامی که هست بر مبنای سوگندی که یاد کرده، در مسیر سلامت خدمت می‌کند.

وی افزود: نمونه عینی تعهد اجتماعی شما پزشکان را در ایام دردناک کرونا دیدیم، در روزهای سختی که با جنگ برابری می‌کرد و شما کادر درمان در خاکریز اول این مبارزه بودید و ثابت کردید در مسیر خدمت و تعهد از جان خود هم می‌گذرید، در همین مسیر شهدایی را تقدیم جامعه کردید.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش مؤثر پزشکان در تأمین سلامت و امنیت جامعه گفت: امروز بواسطه پیشرفت‌هایی که در دنیا حاصل شده، هرکدام از ما از امکانات نسبی برخورداریم اما آرامش جامعه در دستان شما پزشکان است؛ امنیت و سلامت دو مؤلفه مؤثر و مهم در تأمین آرامشند.

میرغضنفری بیان کرد: در ایام جنگ دوازده‌روزه که امنیت به خطر افتاد، همه دچار اضطراب بودیم و در این زمان آرامش به خطر افتاد، اگر آرامش نداشته باشیم، تحت هیچ شرایطی نمی‌توانیم به زندگی عادی برسیم. همچنین سلامتی دیگر سرمایه ارزشمندی است که تا زمانی که داریم، قدر نمی‌دانیم اما وقتی از دست می‌دهیم متوجه آن می‌شویم.

وی با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوبی که در سال‌های اخیر در استان هم افتاده، توجه به زیرساخت‌های حوزه درمان است می‌تواند درصد بالایی از نیازهای جامعه پزشکی را برطرف کند، تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های درمانی گامی مهم در ارتقای سلامت استان است، در این سال‌های اخیر علی رغم هجمه‌های مختلف و محدودیت‌های منابع مالی و تحریم‌ها با تلاش‌های فراوان بخشی از زیرساخت‌های حوزه معاینات بالینی در استان تامین شد.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: شغل پزشکی بسیار سخت و طاقت فرساست اما همین که بیماری درمان می‌شود، پزشک با همین نتیجه خرسند است و مزد زحماتش را دریافت می‌کند.

مقام عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۴۰۱ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۱۷ میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: از این تعداد ۳۸۳ پروژه مربوط به بخش دولتی با هزینه‌ سه هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان و ۱۸ طرح و پروژه مربوط به بخش خصوصی با هزینه‌ هزار و ۲۵۲ میلیارد تومان است، با افتتاح این پروژه‌ها هزار و ۴۷۶ فرصت شغلی ایجاد شده که ۹۱۱ اشتغال موقت و ۵۶۵ اشتغال دائمی است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر