English

افزایش مجموع شبکه‌گذاری گاز در سال جاری

مدیر عامل شرکت گاز گیلان از افزایش مجموع شبکه‌گذاری گاز در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان هفته دولت امسال ۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری دیگر در گیلان انجام می‌شود.

افزایش مجموع شبکه‌گذاری گاز در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، جمشید ظهیری صبح امروز در نشست شرکت گاز گیلان با اشاره به عملیات نشت‌یابی از شبکه‌های گاز استان اظهار کرد: در بهار امسال ۳هزار و ۱۸۲ کیلومتر از شبکه و ۱۲۳ کیلومتر از انشعابات گاز استان مورد نشت‌یابی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه واحد بازرسی فنی تمام تلاش خود را برای انجام درست و به موقع وظایف محوله به کار می‌بندند، افزود: عملیات نشت‌یابی در ۲۱ شهر استان انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان ادامه داد: بیش از ۲۳ درصد خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز از ابتدای سال۹۵ تاکنون مورد بازرسی قرار گرفته که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش رفته است.

وی با تصریح بر اینکه تا پایان هفته دولت دوره نشت‌یابی ۹۵-۹۴ به اتمام رسیده و ۱۰۰درصد کامل می‌شود، خاطرنشان کرد: خطوط گاز شهرهای سنگر، لوندویل و لاهیجان با متراژ یک‌ هزار و ۴۸۰ کیلومتر نشت‌یابی می‌شود.

ظهیری به نشت‌یابی ۱۰۰درصد خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی بلندمدت واحد بازرسی فنی در راستای نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز برای جلوگیری از وارد آمدن صدمات و خسارات احتمالی انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بهار امسال ۵۱۱ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز در استان انجام شده است، گفت: این میزان عملیات شبکه‌گذاری در ۲۳۵ روستای گیلان اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان از افزایش مجموع شبکه‌گذاری گاز در سال جاری خبر داد و متذکر شد: تا پایان هفته دولت امسال ۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری دیگر در گیلان انجام می‌شود و مجموع این شبکه‌گذاری در سال جاری به بالغ بر ۹۰۰ کیلومتر می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه