English

اسکان ۱۷۷ هزار و ۸۴۸ نفر روز مسافر در مدارس گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تاکنون ۱۷۷ هزار و ۸۴۸ نفر روز مسافر تابستانی در واحدهای آموزشی گیلان اسکان یافتند.

اسکان ۱۷۷ هزار و ۸۴۸ نفر روز مسافر در مدارس گیلان
به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مهدی حاجتی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلات تابسیانی و اسکان مسافران به ویژه فرهنگیان در استان، افزود: این تعداد شامل ۱۵ هزار و ۶۱۶ خانواده به تعداد ۶۳ هزار و ۵۱۷ نفر را شامل می شوند.

وی با بیان این که یک هزار و ۷۵۷ کلاس برای اسکان مسافران تابستانی در گیلان تجهیز شده، اظهار کرد: این تعداد کلاس در ۲۲۴ مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شده است. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: فرهنگیان کشور برای اسکان در مدارس استان در اولویت قرار دارند اما در صورت داشتن ظرفیت، مسافر غیرفرهنگی نیز پذیرش می شود. حاجتی با بیان این که ۳۳ پایگاه در مناطق مختلف برای اسکان مسافر در مدارس استان گیلان فعال شده، تصریح کرد: اسکان مسافر در واحدهای آموزشی گیلان تا ۱۵ شهریور ادامه دارد که در صورت نیاز این تاریخ تمدید خواهد شد. تابستان سال گذشته، ۲۰۴ مدرسه با یک هزار و ۶۲۹ کلاس برای اسکان مسافر گیلان در نظر گرفته شده بود. تابستان سال گذشته، ۹۰ هزار و ۴۸۲ خانواده به تعداد ۳۱۴ هزار و ۸۱۸ نفر و ۹۴۱ هزار و ۸۹۰ نفر روز در مدارس گیلان اسکان یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه