English

شب گذشته صورت گرفت؛

اعزام گیلانیان شهیدپرور برای تشییع پیکر شهدای سانحه بالگرد به تهران

رئیس کمیته ستاد بزرگداشت شهیدآیت الله رئیسی در گیلان گفت: جمعی از گیلانیان شهیدپرور دیشب با ۵۰ دستگاه اتوبوس راهی بدرقه‌ی رئیس جمهور شهید خود و همراهان وی به تهران شدند.

اعزام گیلانیان شهیدپرور برای تشییع پیکر شهدای سانحه بالگرد به تهران
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، موسی فکور، رئیس کمیته ستاد بزرگداشت شهید آیت الله رئیسی در گیلان گفت: جمعی از مردم شهیدپرور گیلان دیشب برای شرکت در مراسم تشییع خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی و همراهانش عازم تهران شدند.

وی افزود: مردم مومن و قدر دان گیلان در قالب ۵۰ اتوبوس برای شرکت در اقامه نماز بر پیکر آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش و تشییع شهدای خدمت عازم تهران شدند.

رئیس کمیته ستاد بزرگداشت شهیدآیت الله رئیسی در گیلان در مراسم اعزام گفت:طبق دستور استاندار تمهیدات لازم برای شرکت گیلانیان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت آماده شد تا مردم قدرشناس خود را به این مراسم برسانند.

بالگرد حامل آقای رئیسی ، رئیس‌جمهور جهادی، مردمی و محبوب که یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برای بازدید از «سد خداآفرین» و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بود، هنگام عزیمت از این سد به مقصد «پالایشگاه تبریز» به علت شرایط نامساعد آب و هوایی دچار سانحه شد.

در این سانحه هوایی، آقای «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهان او از جمله آقای «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، «آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و همچنین سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور، خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه