English

اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت تا ساعات آینده

استاندار گیلان با اشاره به اتمام برگزاری فرآیند رای دهی انتخابات در گیلان همزمان با سرتاسر کشور گفت: انتخابات در سرتاسر گیلان پایان یافته است ولی عزیزانی که در شعب در حال رای دادن هستند می‌توانند رای خود را بدهند ولی درب‌های شعب باید بسته شود.

اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت تا ساعات آینده
به گزارش خبرگزاری موج گیلان
اسدلله عباسی، استاندار گیلان، امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اتمام برگزاری فرآیند رای دهی انتخابات در گیلان همزمان با سرتاسر کشور اظهار کرد: انتخابات در سرتاسر گیلان پایان یافته است ولی عزیزانی که در شعب در حال رای دادن هستند می‌توانند رای خود را بدهند ولی درب‌های شعب باید بسته شود. وی با تأکید بر اعلام زودهنگام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهرستان رشت و خمام گفت: در خصوص شهرستان رشت و خمام به دلیل الکترونیکی نتایج زودتر اعلام خواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. به گفته استاندار گیلان در شمارش آرا ابتدا نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری و سپس مجلس شورای اسلامی اعلام شده و پس از تایید هیئت نظارت و شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود. عباسی  با بیان اینکه مردم اختیار نتایج انتخابات را از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند، افزود: تمامی شمارش آرا از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی اعلام می‌شود و مردم به هیچ اخبار دیگر توجه نکنند. وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند گفت: امروز برگ زرینی در تاریخ ایران  اسلامی و گیلان بود و مردمان دیار میرزا کوچک خان جنگلی حماسه‌ای عظیم خلق کرده و نشان دادند لا حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند  پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
استاندار گیلان با بیان اینکه امروز در شعب صندوق‌های رای گیلان هیچگونه مشکل امنیتی وجود نداشته است، تصریح کرد: امروز تمامی عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی و امنیتی، شورای نگهبان و هیئت نظارت و بازرسی، اعضای ستاد انتخابات در تمامی شهرستان‌های گیلان از ساعات بامداد امروز پای کار بوده و به برگزاری انتخابات کمک کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه