English

استاندار گیلان:

بیش از ۹۷ درصد خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز برخوردارند

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بیش‌ از ۹۷ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز برخوردارند و گفت: بمیمنت دهه مبارک فجر نیز ۲۲ روستای گیلان در شهرستان‌های تالش، آستارا، رودبار، رودسر و املش از نعمت گاز برخوردار شدند.

بیش از ۹۷ درصد خانوار روستایی گیلان از نعمت گاز برخوردارند
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسدلله عباسی، استاندار گیلان ، امروز (چهارشنبه) در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های تجمیعی شرکت گاز و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد زیرساخت در روستاهای کشور یکی از مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های دولت سیزدهم است، اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بعنوان خادم ملت همواره یار و یاور مردم و به ویژه محرومین بوده و با روی کار آمدن این دولت اقدامات بسیار خوبی در حوزه گازرسانی، برق‌رسانی، آبرسانی و ایجاد جاده در روستاها و مناطق دوردست انجام شده است.

وی از گازدار بودن بیش از ۹۷ درصد روستاهای گیلان خبر داد و گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر به ۲۲ روستای گیلان در شهرستان‌های تالش، آستارا، رودبار، رودسر شامل رحیم آباد و اشکورات و املش گازرسانی شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم از هیچ تلاشی برای رفع محرومیت در کشور دریغ نمی‌کند، افزود: در سال ۹۹ عملیات گازرسانی به روستای کسمه‌جان تالش متوقف شده بود ولی با روی کار آمدن دولت سیزدهم عملیات اجرایی گازرسانی دوباره آغاز و در دهه فجر امسال شاهد افتتاح دوباره آن بودیم.

عباسی از افتتاح ۳۰۸ پروژه در شهرستان تالش در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه با اعتبار ۵۶۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و امروز هم شاهد افتتاح یک واحد تولیدی در حوزه صنایع چوب و صنعتی بودیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت احداث پل اسالم در شهرستان تالش گفت: ساخت این پل در حال انجام بوده و سازه و پایه‌های آن در حال نصب است‌.

استاندار گیلان یکی از مشکلات منطقه را مسئله راه و جاده دانست و گفت: راه روستایی این منطقه دچار فرسودگی شد لذا دستور دادیم این جاده ازطریق سهم عشایری وزارت جهاد کشاورزی ترمیم و بازسازی شود.

عباسی احداث واحد مسکن روستایی را مطالبه به حق مردم منطقه برشمرد و افزود: در حوزه خودکفایی، مسکن، اشتغال و توسعه روستا اقدامات خوبی در گیلان انجام شده و دستور دادیم تا برای احداث مسکن روستایی برای بومیان محلی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهتمام لازم داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه