English

استاندار گیلان:

پیشرفت‌های امروز، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده است

استاندار گیلان گفت: پیشرفت‌های امروز کشور در بخش‌های مختلف، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده و جهانیان را شگفت‌زده کرده است.

پیشرفت‌های امروز، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، اسدالله عباسی، استاندار گیلان،  در جریان برگزاری آئین شکوه انتخابات شهرستان سیاهکل و در گفت و با خبرنگاران اظهار کرد: پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچکس فکر نمی‌کرد که روزی ایران در بخش‌های مختلف تولید، پزشکی، علمی، تسلیحاتی و دانش بنیان جزو کشورهای برتر در جهان باشد؛ اما امروز جوانان ما توانسته‌اند در بخش‌های مختلف به رتبه‌های بزرگی دست یابند و پیشرفت‌های ما در همه ابعاد به خصوص در علم روز، جهانیان را شگفت زده کرده است.

استاندار گیلان

نماینده عالی دولت در گیلان تضریح کرد: مردم ایران بار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه اقتدار، همبستگی، انسجام، وحدت ملی را به اثبات می رسانند؛ ما نیز تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: بیش از ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی اعم از بازرسان، انتظامی و امنیتی در نزدیک به ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

استاندار گیلان

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار و انقلابی استان گیلان بویژه مردم سیاهکل همانند گذشته مشارکت فعالی در انتخابات پیش رو خواهند داشت و سرنوشت چهار سال آینده را طوری رقم بزنند که با افتخار اعلام کنیم مردم سیاهکل پیشرو در مشارکت هستند.

عباسی گفت: مردم از روی عملکرد و کارنامه افراد نامزد مورد نظر را برای نمایندگی انتخاب کنند تا با انتخابی اصلح سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین شود و مسئولیت به دستان کسانی سپرده شود که امانت دار باشند؛مردم یقین بدانند که هیات‌های اجرایی از آرای آنان نظارت، صیانت و حفاظت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد حقی ضایع شود.

استاندار گیلان

وی با تاکید بر این موضوع که نه از داوطلبی حمایت و نه مخالفت خواهیم کرد، افزود؛ وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حضور باشکوه در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد؛ افزود: پروژه های اقتصادی و عمرانی خوبی در دهه فجر امسال افتتاح شد و این روند ادامه خواهد داشت؛ در آینده طرح های عظیمی از استان با حضور رئیس محترم جمهور و تا هفته دولت نیز برخی دیگر از این طرح ها به بهره برداری می‌رسند.

استاندار گیلان

وی اضافه کرد: بیش از۸۰ همت سرمایه گذاری در استان گیلان درحال انجام است که برخی از این طرح ها مجوز گرفته و در حال راه اندازی هستند؛ برخی دیگر نیز عملیات اجرایی را آغاز کرده و برخی پروژه ها هم در مرحله آخر هستند که در صورت تحقق این سرمایه گذاری ها شاهد درخشش اقتصادی گیلان در کشور خواهیم بود.

استاندار گیلان

استاندار گیلان

استاندار گیلان

استاندار گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه