English

رئیس امنیت اقتصادی گیلان:

شوتی‌ها به مقصد نرسیدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از توقیف 2 دستگاه خودرو سمند شوتی و کشف بیش از 3 میلیارد ریال کالای قاچاق از آن‌ها در شهرستان رودبار خبر داد

شوتی‌ها به مقصد نرسیدند
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سرهنگ "محمد خوش‌خلقت"  رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان، امروز با اعلام این خبر، مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهارداشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته از تردد 2 دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی حامل کالای قاچاق در محور شمال به جنوب مطلع شده و خودرو مورد نظر را در شهرستان رودبار متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها، 605 عدد مواد شوینده خارجی فاقد هرگونه اسناد و مدارک و قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان به معرفی متهمان 45 و 47 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و بیان‌داشت: بنا بر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات 3 میلیارد و 25 میلیون ریال است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی در کشور است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه