English

نماینده ولی فقیه گیلان:

هنوز عیدی پرداخت نشده برخی اقلام گران شد

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نزدیکی عید نوروز و پرداخت عیدی کارمندان و کارگران گفت: هنوز عیدی پرداخت نشده شاهد افزایش قیمت برخی اقلام در بازار هستیم.

هنوز عیدی پرداخت نشده برخی اقلام گران شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های این هفته آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به ورود ایران به باشگاه هوافضا در سال ۱۳۷۵افزود: از آن تاریخ تاکنون ایران ۲۴ ماهواره به فضا فرستاده است و این دستاورد ارزشمندی است .

وی عنوان کرد: این دستاورد ایران نارضایتی کشورهای اروپایی و آمریکایی اعم از فرانسه، انگلیس و آمریکا را در پی داشته است آنان در توهم خود گمان می کنند قیم ملتهای جهانند.

آیت الله فلاحتی در ادامه به بازدید رهبرمعظم انقلاب از نمایشگاه تولیدات و توانمندی های داخلی در محل حسینیه امام خمینی(ره) و نشست با تولید کنندکان گفت: رضایت ایشان از دستاوردهای بدست آمده را نشان از توانمندی‌های بخش خصوصی دانست.

وی اظهار کرد: در استان گیلان تولیدات بسیار شاخص و بخش خصوصی توانمندی داریم اما این دستاوردها برای مردم بیان نشده است.

آیت الله فلاحتی افزود: مسئولان دولتی و رسانه ها باید این تلاشها و دستاوردها را برای مردم بیان کنند .

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنن خود با اشاره به نزدیکی عید نوروز و پرداخت عیدی کارمندان و کارگران گفت: هنوز عیدی پرداخت نشده شاهد افزایش قیمت برخی اقلام در بازار هستیم.

وی عنوان کرد: نباید این پرداخت ناچیز موجب افزایش قیمت شود، دولت باید با اندیشیدن تدابیری کرامت زندگی مردم را مورد توجه قرار دهد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم در بخش ساماندهی یارانه‌ها تدابیر مناسبی اندیشید و با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی قدری از آلام مردم کاست، در این مورد نیز باید راهکار مناسبی بیاندیشد.

وی ادامه داد: این امر برازنده نظام اسلامی که چنین مردمی خوب در تراز ملت اسلامی دارد نیست که پرداخت عیدی کارمندان باعث افزایش قیمت ها شود.

وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی در مورد نحوه پرداخت عیدی کارمندان به صورت نقدی، سبد کالایی و یا با ایجاد توازن تدبیر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه