English

نماینده دولت جمهوری داغستان:

مشکلات مبادلات تجاری جمهوری داغستان و ایران رفع می شود

نماینده دولت جمهوری داغستان گفت: اقدامات ایران در مرز آستارا برای افزایش مبادلات تجاری با جمهوری داغستان قابل تقدیر است و مشکلات موجود با تعاملات طرفین رفع می‌شود.

مشکلات مبادلات تجاری جمهوری داغستان و ایران رفع می شود
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

،  آندری یوریوویچ تانایف، نماینده جمهوری داغستان، در سفر به آستارا در نشست با مسئولان این شهرستان با اشاره به اقدامات ایران در در مرز آستارا برای افزایش مبادلات تجاری گفت: ما به عنوان ۲ کشور دوست و همسایه می‌توانیم علاوه بر تبادلات تجاری، تبادلات فرهنگی و ورزشی خوبی هم داشته باشیم.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیک برای کامیون‌های خارجی گفت: حجم تجارت بین ایران و داغستان به نسبت پارسال ۳ برابر شده است ولی توقف در ایران گاهی اوقات زیاد است که سبب بروز مشکلاتی برای رانندگان می‌شود.
فرماندار آستارا نیز در حاشیه این نشست گفت: در حال حاضر کشور آذربایجان روزانه اجازه ورود ۲۲۰ کامیون را می‌دهد و اگر این محدودیت ترددی از سمت کشور آذربایجان برداشته شده و یا حداقل روزانه به ۴۰۰ تا ۴۵۰ دستگاه کامیون برسد توقف‌ها به ۲ روز کاهش خواهد یافت. 
نماینده جمهوری داغستان روسیه همچنین با مدیران حوزه اقتصادی استان دیدار کرد. اعلام آمادگی برای توسعه مناسبات اقتصادی؛ رسیدگی به مشکلات حوزه حمل و نقل در مرز آستارا، ساماندهی سیستم نوبت دهی، توسعه زیرساخت‌های بندری و مسائل مربوط به حمل‌ونقل دریایی، زمینی و ریلی استان، رفع محدودیت‌ها و مشکلات گمرکی از جمله مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه