English

پیام الهی پیروزی حق بر باطل در ۱۲ بهمن۱۳۵۷ به جهانیان مخابره شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن و آغاز دهه فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

 پیام الهی پیروزی حق بر باطل در 12 بهمن1357 به جهانیان مخابره شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی استان گیلان، از عموم مردم ولایت‌مدار و بابصیرت استان دعوت می‌شود با حضور پرشور و شعور خود در برنامه‌های دهه فجر امسال، مجدد وفاداری و پایبندی خویش به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌سازی ایجاد شور و نشاط اجتماعی با هدف خلق دو حماسه بزرگ و باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، برگ زرین دیگری بر صحیفه پرافتخار انقلاب اسلامی در استان گیلان بیافزایند. 
در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اعلام شده است:مراسم استانی بزرگداشت یوم الله دوازدهم بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۲ بهمن در گلزار شهدای شهر رشت برگزار می‌شود.
در بخش‌های دیگری از بیانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آمده است: یوم الله دوازدهم بهمن برای مردم مسلمان و انقلابی ایران یادآور روز بزرگ و خاطره‌انگیز استقبال از پیشوا و مرجع عالیقدر جهان امام خمینی (رحمت الله علیه) پس از سال‌ها دوری از وطن است. در این روز تاریخی و به یاد ماندنی شور و نشاط معنوی جای‌جای میهن اسلامی را فرا گرفت و کشور یکپارچه میزبان مراد ملت خداجو و مبارز ایران شد و یکی از ماندگارترین روز‌های تاریخ معاصر رقم خورد. 
در بخشی از این بیانیه آمده: با ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن و استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم، پیکره پوشالی استکبار جهانی لرزید و کاخ ظلمانی ۲۵۰۰ ساله رژیم ستم‌شاهی فروپاشید و پیام الهی پیروزی حق بر باطل به جهانیان مخابره شد. رهبری پیامبرگونه امام خمینی (رحمت الله علیه)، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام سلطه و استکبار جهانی را ناامید و مستاصل کرد و نور امید را بر دل‌های مسلمانان، مستضعفان، مبارزان و آزادی‌خواهان جهان تاباند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه