English

اجرای دومین جشنواره کشوری فیلم کوتاه با موضوع رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت گفت: نخستیم دوره این جشنواره در سال گذشته برگزار شد که بسیاری از مباحث و چالش‌های زندگی شهری در آن به نمایش گذاشته شد.

اجرای دومین جشنواره کشوری فیلم کوتاه با موضوع رشت
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

محمدحسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای شهر رشت، امشب در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت در ساختمان جلسات شورا اظهار کرد: جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت رویداد بزرگی است که در سال گذشته با استقبال خوبی از سوی هنرمندان مواجه شد. 

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره جزو اقدامات خوب در شهر اولین‌ها است، افزود: امیدواریم چنین جشنواره‌هایی تداوم داشته باشد و شاهد ارتقای برگزاری این جشنواره‌ها باشیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به برگزاری نخستین دوره این جشنواره در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تجربه برگزاری نخستین مرحله از این جشنواره را در مجموعه مدیریت شهری رشت داشتیم و بسیاری از مباحث و چالش‌های زندگی شهری در آن به نمایش گذاشته شد. 

کارگرنیا با تاکید بر اینکه برخی از چالش‌های زندگی شهری به دلیل‌ عدم آگاهی شهروند نسبت به حقوق شهروندی رقم می‌خورد، تصریح کرد: برخی از آثاری که در جشنواره سال گذشته از سوی هنرمندان این حوزه از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده بود مورد بازبینی قرار گرفت و نتایج خوبی از آن در راستای بهبود زندگی شهری به دست آمد. 

وی با اشاره به اینکه هنر می‌تواند بالاترین تاثیرگذاری را در ابعاد مختلف زندگی بشر ایفا کند، بیان کرد: فیلم و تئاتر بسیار تاثیرگذار است و شاید یک فیلم یک دقیقه‌ای معادل یک سخنرانی یک‌ساعته تاثیرگذاری داشته باشد و ما به دنبال ارتقای این مهم هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره گفت: همچنین از حضور اصحاب رسانه در رونمایی از پوستر دومین جشنواره فیلم کوتاه رشت که همواره همگام و امانتدار مجموعه مدیریت شهری رشت هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه