English

پیام تسلیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در پی حادثه تروریستی در کرمان

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در پیامی شهادت جمعی از هموطنانمان را در حمله تروریستی سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

 پیام تسلیت سرپرست فرمانداری شهرستان خمام در پی حادثه تروریستی در کرمان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، حسن آدمیت،  سرپرست فرمانداری خمام در پیامی شهادت تعدادی از هموطنانمان را در حمله تروریستی صورت گرفته در مسیر گلزار شهدای کرمان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دست‌های آلوده‌ی کفر و نفاق و تکفیر از آستین یکی از اعمال این جریانات خبیث بیرون آمد و جمعی از زائرین مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی مقاومت جهان را شهید و مجروح ساخت.

شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده، علو درجات آن شهیدان بزرگوار را از درگاه خداوند متعال خواستاریم و برای مجروحان، شفا و سلامت عاجل مسألت می نمائیم.

این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی باز دارد و باذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.

قطعا راه و روش مکتب حاج قاسم هیچگاه از ذهن مردم آزاده جهان پاک نخواهد شد.

مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیرزمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش‌های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کرده است و قطعاً چنین مردمانی در مقابل رذالت‌های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت و سربلندی و راه اسلام و انقلاب و شهدا باز نخواهند ایستاد و استوارتر از گذشته این راه را خواهند پیمود.

حسن آدمیت

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه