English

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد؛

برگزاری همایش مادر توانمند در رشت

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان به برگزاری همایش مادر توانمند و کارگاه مهارت فرزند پروری طی هفته بزرگداشت مقام زن اشاره کرد و افزود: به مناسبت این ایام فرخنده و بزرگ و دهه بصیرت ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا خواهد شد.

 برگزاری همایش مادر توانمند در رشت
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

 ، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: زنده نگه داشتن و پاسداشت مکتب حاج قاسم سلیمانی یک وظیفه همگانی است و امسال تقارن سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه و اهمیت خاص روحیه ولایت مداری، خدمت خالصانه و مومنانه و اشاعه و ترویج پیام مقاومت است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه این نهاد در راستای بصیرت افزائی و بررسی نقش مکتب حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های مختلفی را تدوین کرده است، افزود: برگزاری جلسات معرفتی در راستای تبیین اندیشه‌ها و بررسی ابعاد شخصیت سردار دل‌ها برای جامعه هدف یکی از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ترویج، تبلیغ و اجرای طرح حامی یابی فرزندان اکرام و محسنین، برپایی میز خدمت جهادی، تداوم کمک‌های مومنانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، عطرافشانی مزار مطهر شهدا و فضاسازی محیط اداری از دیگر برنامه‌های این نهاد در این ایام می‌باشد.

اهرابی با اشاره به برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن گفت: تکریم مادران شهدا، تقدیر از بانوان خیّر، حضور در خانه سالمندان و دلجویی از مادران تحت پوشش، خدمات ویژه به مادران نخبه تحت پوشش و برنامه‌هایی مختص همکاران زن شاغل در این نهاد، از اقدامات طی این هفته می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان اضافه کرد: همزمان با ۱۴۵۳ سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعداد ۱۴۵۳ خدمت مشاوره توسط کلینیک رُز برای مددجویان این نهاد ارائه می‌شود.

وی به برگزاری همایش مادر توانمند و کارگاه مهارت فرزند پروری طی هفته بزرگداشت مقام زن اشاره کرد و افزود: به مناسبت این ایام فرخنده و بزرگ و دهه بصیرت ۱۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه