English

مدیرکل صمت گیلان:

احیای واحدهای راکد در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان در شهر صنعتی رشت گفت: احیای واحدهای راکد در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

احیای واحدهای راکد در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان، ظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح یک واحد تولیدی در رشت اظهار کرد: واحد صنعتی مورد افتتاح با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان در زمینه تولید انواع محصولات پرمصرف بهداشتی و سلولزی رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این کارخانه در محل ۲ واحد صنعتی تعطیل، به عزم و همت سرمایه‌گذار جدید راه‌اندازی شده است، افزود: با افتتاح این واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۱۵۰ نفر از جوانان این مرز و بوم فراهم شده است.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ایجاد کارخانه فعلی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در شهر صنعتی رشت صورت گرفته است، گفت: علاوه بر واحد فعلی، سرمایه‌گذار پرتلاش این کارخانه توانسته است طرح توسعه دیگری را نیز در مجاورت واحد فعلی با پیشرفت ۷۵ درصد و پیش بینی اشتغال ۱۰۵ نفر در دست ساخت قرار دهد.

پورحیدری از احیای بیش از ۱۱۵ واحد صنعتی راکد و تعطیل از ابتدای دولت سیزدهم در مناطق مختلف گیلان خبر داد و گفت: احیای واحدهای راکد در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه