English

رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد؛

افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت در نیمه دوم سال آینده

رییس سازمان برنامه و بودجه از اجرای ۶۰ طرح عمرانی در گیلان خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد پروژه ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت در نیمه دوم سال آینده
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، داود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، ظهر امروز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه در دست احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت اظهار کرد: طرح‌ها و پروژه های در حال اجرای استان‌ها به صورت میدانی پیگیری و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از اتمام ۶۰ پروژه عمرانی تا سال آینده در گیلان خبر داد و افزود: برای اتمام و بهره برداری این تعداد پروژه‌ها حدود ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به پروژه در حال احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت بیان کرد: این پروژه از طرح‌های مهم درمانی گیلان و کشور است که پیشرفت قابل توجهی دارد.

منظور از افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی رشت در نیمه دوم سال آینده خبر داد و گفت: تا ابتدای این دولت برای این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد و تومان و در دو سال گذشته حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و برای تکمیل و تجهیز این مجموعه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اهمیت خط ریلی رشت _ کاسپین _ آستارا افزود: سرعت بخشی به دو پروژه ریلی رشت _ کاسپین و رشت _ آستارا در اولویت قرار دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر لزوم حمایت از بخش کشاورزی بیان کرد: عمده تعهدات بودجه در حوزه کشاورزی و کشاورزان بویژه چایکاران انجام شده و مابقی در حال انجام است.

منظور با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی اولویت دولت سیزدهم است، گفت: سیاست‌های کنترل بازار باید به گونه‌ای تنظیم تا کشاورز و تولید داخلی آسیب نبیند.

وی با اشاره به سیاست دولت در خصوص برنج‌های روی دست مانده کشاورزان افزود: برنج دپو شده در انبارها از طریق مباشرین و تجار با قیمت توافقی به فروش می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه