English

در اولین مراسم یلدای کارآفرینان صورت گرفت:

اعلام تاسیس اولین باشگاه مدیران تاثیرگذار گیلان

نخستین مراسم گرامیداشت شب یلدای کارآفرینان و فعالان شاخص اقتصادی استان گیلان با عنوان "یلدا سامیت" به همت گروه دانش‌بنیان کاشف در تالار طنین رشت برگزار شد.

اعلام تاسیس اولین باشگاه مدیران تاثیرگذار گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، نخستین مراسم گرامیداشت شب یلدای کارآفرینان و فعالان شاخص اقتصادی استان گیلان با عنوان "یلدا سامیت" با حضور مدیران منتخب حوزه صنعت، تجارت، معدن، گردشگری، خدمات، کشاورزی و... به همت گروه دانش‌بنیان کاشف در تالار طنین رشت برگزار شد.

در این مراسم، برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی و هنری از جمله ارائه مطالب در زمینه اهمیت و نقش برند شخصی در رهبری سازمانی، ارائه مطالب آموزشی انگیزشی با موضوع حال خوب، رونمایی استانی از آخرین کتاب منتشر شده مرحوم دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی ایران اجرا شد.

براساس این گزارش، معرفی و اعلام تاسیس اولین باشگاه مدیران تاثیرگذار گیلان توسط دکتر روهام قلیچی، مدیرعامل گروه دانش‌بنیان کاشف از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم بود.

 قلیچی هدف از ایجاد باشگاه مذکور را تلاش در راستای اتصال ظرفیت‌های فعالان شاخص اقتصادی و کارآفرینان در جهت ایجاد تحول و توسعه در حوزه اقتصادی، ارتقای فعالیت‌های حوزه کسب و کار، تاثیرگذاری بر رشد و بالندگی مدیران از طریق تبادل و انتقال تجربیات و الگوسازی برای نسل جدید کارآفرینان و هم‌افزایی توان مجموعه‌های اقتصادی در تعامل با یکدیگر عنوان کرد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، برنامه‌های سالانه متنوع و موثری برای مدیرانی که در این باشگاه عضو شوند، تدوین‌شده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری برنامه‌های آموزشی کاربردی، سمینارها و رویدادهای مرتبط، تورهای آموزشی، تجاری داخلی و خارجی، ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه های مختلف از جمله دانش‌بنیان و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی اشاره کرد.

مدیرعامل گروه دانش‌بنیان کاشف، ضمن دعوت از مدیران شاخص و تاثیرگذار اقتصادی استان جهت عضویت در این باشگاه گفت: مدیران ارجمند در صورت تمایل جهت عضویت در اولین باشگاه مدیران تاثیرگذار استان گیلان می توانند از طریق شماره‌های تماس ۰۱۳۳۴۲۴۵، ۰۹۳۶۱۶۴۸۶۴۲ گروه دانش‌بنیان کاشف، اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه