English

سرپرست فرمانداری رشت تأکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای برگزاری پر شور انتخابات

سرپرست فرمانداری رشت بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای برگزاری پر شور انتخابات تاکید کرد و گفت: همه در بهتر و باشکوه برگزار شدن انتخابات مسؤول هستیم.

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای برگزاری پر شور انتخابات
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت، امروز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین فرمانداری که با حضور معاونین فرماندار و بخشداران برگزار شد، با بیان اینکه دشمن دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه است، اظهار کرد: دشمن از کوچک‌ترین خلاءها برای به چالش کشیدن نظام استفاده می‌کند و ما بایستی با اقدامات و عملکرد مؤثر خود روند توسعه‌ای و پیشرفت‌های بعد انقلاب را با شتاب هر چه بهتر در راستای افزایش امید و اعتماد مردم به پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه همه در بهتر و باشکوه برگزار شدن انتخابات مسؤول هستیم، گفت: اقداماتی که برابر زمان بندی‌های انجام شده در نظر گرفتیم به خوبی در حال اجرا شدن هستند، و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری باشکوه انتخابات پای کار بیایند، تا شاهد حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی به واسطه حضور حداکثری مردم باشیم.

عاشوری با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان برای برگزاری پر شور انتخابات گفت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری باشکوه و حضور حداکثری مردم در انتخابات، رعایت بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند مور توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به ضرورت تعامل محوری بین دستگاه‌ها در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم افزود: خدمت در نظام جمهوری اسلامی به ظاهر یک افتخار است، اما در اصل همان نوکری، تحقق رفاه و آسایش مردم است، ظرفیت‌های خوبی در شهرستان رشت داریم که با هم افزایی و همگرایی منتج به نتیجه می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات بخش‌های تابعه شهرستان رشت گفت: در بحث اختصاص تسهیلات تبصره ۱۸، روستاهای که در حال اجرای طرح یاریگران زندگی هستند مورد اولویت قرار بگیرند تا با مشارکت جمعی مردم شاهد تحول و توسعه اقتصادی روستاهای سطح شهرستان رشت باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه