English

مدیرکل صمت گیلان در دیدار با معاون بین الملل وزارت بازرگانی آستراخان روسیه:

صنایع غذایی و شیرینی ظرفیت مطلوبی در گیلان وجود دارد/ فعالیت بیش از ۷۰ واحد صنعتی سلولزی در گیلان

مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گیلان در ادامه برنامه سفر خود به روسیه؛ در نشست میز تجاری ایران و روسیه که در استان آستاراخان برگزار شد گفت: گیلان، قطب صنعت سلولزی و غذایی ایران است.

 صنایع غذایی و شیرینی ظرفیت مطلوبی در گیلان وجود دارد/ فعالیت بیش از ۷۰ واحد صنعتی سلولزی در گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، تیمور پورحیدری، مدیر کل صمت گیلان امروز  با تشریح ظرفیت‌های صنعتی و صادراتی گیلان در دیدار با معاون بین الملل وزیر بازرگانی روسیه و جمعی از تجار بازرگانان آستراخان و ایران گفت: گیلان با دارا بودن بیش از ۷۰ واحد صنعتی صنایع چوبی و سلولزی و همچنین وجود کارخانجات توانمند کیک و کلوچه به عنوان قطب در صنعت غذایی و سلولزی شناخته می‌شود.

دیدار پورحیدری با معاون وزیر بازرگانی روسیه

وی با اعلام آمادگی کامل در جهت توسعه مبادلات تجاری و رفع نیازهای ۲ کشور، اظهار داشت: تعاملات دوستانه ۲ کشور به ویژه آستاراخان می‌تواند باعث افزایش روابط تجاری و تسهیل در روند فعالیت‌های فی مابین گردد.

 پورحیدری با بیان اینکه توانمندی‌های اقتصادی مناسبی نیز در کشور روسیه وجود دارد، اظهار داشت: با وجود این پتانسیل‌ها صنایع ما علاقه مند به بهره‌برداری و استفاده از آن‌ها هستند.

دیدار پورحیدری با معاون وزیر بازرگانی روسیه

وی در ادامه سخنان خود به وجود کارخانجات توانمند فولادی در گیلان اشاره کرد و تشریح کرد: ۱۱ کارخانه با تولید انواع مقاطع و پروفیل‌های فولادی با ظرفیت تولید بالا و کیفیت مناسب صادراتی در گیلان در حال فعالیت می‌باشند.

متولی تولید و تجارت گیلان با بیان اینکه توسعه ارتباط تجار ما با روسیه بسیار ارزشمند است، خاطرنشان کرد: اساساً هدف حضور این تیم تجاری و اقتصادی اصلاً تفریحی نیست بلکه برقراری ارتباط اثربخش و تسهیلگری امور تجاری و مراودات فعالان این عرصه با کشور روسیه می‌باشد و دنبال دستیابی به نتایج عملیاتی هستیم.

دیدار پورحیدری با معاون وزیر بازرگانی روسیه

مدیر کل صمت گیلان با تاکید بر توان صادراتی بخش صنعت گیلان عنوان کرد: برخی از صنایع دانش بنیان گیلانی به بیش از ۶۰ کشور دنیا محصولات خود را صادر می‌نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه