English

بازدید سرپرست فرمانداری رشت از بیمارستان ۴۱۲ تختخوابی لاکان+تصاویر

سرپرست فرمانداری رشت در بازدید از بیمارستان ۴۱۲ تختخوابی لاکان رشت، از آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به تکمیل این پروژه خبر داد.

 بازدید سرپرست فرمانداری رشت از بیمارستان ۴۱۲ تختخوابی لاکان+تصاویر
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، کیا عاشوری، سرپرست فرمانداری رشت با همراهی محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مدیران دستگاه خدمات‌رسان شهرستان، از پروژه بزرگ بیمارستان ۴۱۲ تختخوابی لاکان رشت بازدید و در جریان روند پیشرفت این پروژه نیمه‌تمام قرار گرفت.

010

سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره، گفت: پیگیری تکمیل پروژه ۴۱۲ تختخوابی لاکان رشت، یکی از خواسته‌های بحق مردم استان گیلان در حوزه سلامت است که بعد از روی کار آمدن دولت مردمی ایران قوی موردتوجه ویژه ای قرار گرفته و تکمیل آن با سرعت مناسبی در حال انجام  و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تسریع در روند اجرایی آن پای کار هستند.

007

وی افزود: مشکلات مربوط به تامین آب، برق، گاز و راه دسترسی مناسب به این بیمارستان امروز با حضور میدانی مدیرانی شهرستانی مورد بررسی قرارگرفت و در کوتاه‌ترین فرصت جهت جمع‌بندی و ارائه راهکار اجرایی جلسه‌ای با حضور مدیران کل این دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار خواهد شد.

006

عاشوری با بیان اینکه تکمیل پروژه بیمارستان لاکان موجب تحول در نظام سلامت استان می‌شود، گفت: دولت در تلاش است تا در سال آینده این بیمارستان را تجهیز و آماده بهره‌برداری کرده و همچنین مقدمات احداث بیمارستان جنرال را در گیلان فراهم کند.

003_0

004

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه