English

به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو صورت گرفت؛

تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

امروز در مراسمی از ۱۲۰ دانشجوی نمونه واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در رشت قدردانی شد.

تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، مراسم روز دانشجو صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، دانشجویان در این مراسم دیدگاهایشان را درخصوص مسایل مختلف بیان کردند.
نماینده ی، ولی فقیه در گیلان در این مراسم حرکت جامعه بسوی رشد و تعالی را مستلزم روحیه‌ی نقادی و مطالبه گری نسل جوان دانست و افزود: استفاده از ایده‌های نوین و خلاقانه که در بخش‌های مختلف دانشگاهی تولید و ارایه می‌شود، فرصتی مناسب را برای ارتقای بهره وری در حوزه‌ی اجرا و ارایه‌ی خدمات به عموم مردم ایجاد می‌کند.

تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان
آیت الله رسول فلاحتی دانشجویان را به تلاش برای دستیابی به طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه فراخواند و افزود: هیچگونه نقصان یا فسادی در جامعه نباید از دید تیزبین و مطالبه گر دانشجوی امروز پنهان بماند. 
امام جمعه‌ی رشت همچنین با تاکید بر تعامل و همکاری مستمربا مدیران و مسئولان دولتی و اجرایی با دانشگاهیان، افزود: ازایده‌های نوین و خلاقانه که در بخش‌های مختلف دانشگاهی تولید و ارایه می‌شود برای ارتقا بهره وری در حوزه‌های اجرایی و تسریع در روند ارایه‌ی خدمات به عموم مردم استفاده شود.

تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان
محمد دوستار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان نیز روحیه‌ی نقادی و تبادل اندیشه را منشا تحول در جامعه دانست و افزود: در دو سال گذشته بیش از ۶۰۰ کرسی آزاداندیشی در واحد‌ها و مراکز مختلف دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برگزار شده است.
حجت الاسلام صفوی، مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه آزاد گیلان هم گفت: واقعه‌ی ۱۶ آذر سال ۳۲ بوضوح نشان داد که قشر دانشجو، پیشگام جریان مقابله با استبداد داخلی و زیاده خواهی استعمار است.

تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه