English

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان:

مشکلات تولید گیلان در سایه همدلی و هم افزایی رفع می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه مشکلات تولید در سایه همدلی و هم افزایی رفع می‌شود، گفت: نگاه دولت سیزدهم گره گشایی مسیر تولید است.

مشکلات تولید گیلان در سایه همدلی و هم افزایی رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، حسین محمدیان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ، در جلسه ستاد رفع موانع تولید گیلان اظهار کرد: مانع زدایی مسیرهای تولید از راهبردهای مهم و اساسی دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تولید و اشتغال افزود: توسعه، پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی از مسیر تولید و اشتغال می‌گذرد.

این مسئول، با اشاره به بررسی مشکلات ۱۰ واحد تولیدی در نشست رفع موانع تولید استان بیان کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی بدهی‌های بانکی و تسهیلات اشتغالزایی است که تأکیدات لازم در خصوص رفع این مشکلات داده شد.

محمدیان با بیان اینکه مشکلات تولید در سایه همدلی و هم افزایی رفع می‌شود، گفت: نگاه دولت سیزدهم و مجموعه استانداری گیلان گره گشایی مسیر تولید است.

وی با اشاره به چالش‌های بانکی پیش روی تولیدگران افزود: سختگیری‌های بانکی و اداری نباید منجر به تعطیلی واحد تولیدی شود و از این رو انتظار می‌رود بانک‌ها نگاه تعاملی به تولیدگران داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر حفظ وضعیت موجود در حوزه تولید و اشتغال بیان کرد: احیای واحدهای راکد و نیمه فعال گیلان در اولویت مجموعه استانداری قرار دارد.

گفتنی است، در این نشست تعدادی از واحدهای تولیدی گیلان مسائل و مشکلات خود در ستاد رفع موانع تولید استان مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه