English

به نمایندگی از مناطق آزاد ایران

نمایشگاه اینوست‌شو مسکو با حضور منطقه آزاد انزلی آغاز به‌کار کرد

نمایشگاه اینوست‌شو مسکو، با حضور منطقه آزاد انزلی به نمایندگی از مناطق آزاد ایران، آغاز به کار کرد.

نمایشگاه اینوست‌شو مسکو با حضور منطقه آزاد انزلی آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، منطقه آزاد انزلی به ریاست اکبر نیازی، عضو هیأت مدیره و سرپرست سازمان، هیأت عالی‌رتبه این سازمان به نمایندگی از مناطق آزاد تجاری صنعتی ایران، در نمایشگاه بین‌المللی اینوست شو مسکو (invest show moscow) حضور پیدا کرد.

سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای برنامه‌های جدید نمایشگاهی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اقدام به عرضه و معرفی ۸۵۰ فرصت سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هفتگانه ایران می‌کند.

برگزاری این نمایشگاه حوزه سرمایه‌گذاری از روز جمعه ۲۱ تا شنبه ۲۲ مهرماه در سالن نمایشگاهی بین‌المللی تیشینکای مسکو در فضایی به مساحت ۱۸۰۰ مترمربع آغاز شده است. در این رویداد نمایشگاهی، شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی از ۱۷ کشور دنیا مشتمل بر ترکیه، امارات، تایلند، گرجستان، قبرس، اسپانیا، آلمان، سریلانکا، مجارستان، یونان، ایتالیا، اندونزی، بحرین، عربستان، فرانسه، روسیه و ایران در قالب ۲۰۰ غرفه نمایشگاهی، محصولات و توانمندی‌های خود را عرضه کرده‌اند.

بنابر این گزارش، با عنایت به اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی در میان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منطقه معین توسعه روابط با فدراسیون روسیه انتخاب شده، علاوه بر معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، دیدارهای مختلفی با مدیران بخش دولتی و خصوصی کشور روسیه، هیأت‌های حاضر و بازدیدکننده از نمایشگاه و سفیر ایران در فدراسیون روسیه در راستای بهره‌برداری حداکثری از فرصت حضور در نمایشگاه مزبور به‌منظور توسعه و تنوع‌بخشی به ظرفیت‌ها و فرصت‌های همکاری اقتصادی با بازار روسیه و شرکای تجاری آن را در دستور کار دارد.

گفتنی است پیگیری تفاهم‌نامه همکاری میان مناطق آزاد ایران و مناطق ویژه اقتصادی روسیه، عرضه یکصد فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی که در قالب کتاب کیمیا به زبان روسی ترجمه شده و رایزنی در مسیر فعال‌سازی کریدور شمال-جنوب و گسترش مناسبات حمل‌ونقلی میان بنادر کاسپین و انزلی که در محدوده این منطقه مشغول به فعالیت هستند با بنادر فدراسیون روسیه، از مهم‌ترین برنامه‌های هدف‌گذاری‌شده از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی است.

 در این برنامه نمایشگاهی، علاوه بر سرپرست سازمان، وحید طالب‌پور معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، میثم محمدی‌نژاد سرپرست معاونت بندری و دریای خزر، به‌همراه مهدی کاظمیان مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، توانمندی‌ها و زمینه‌های همکاری و سرمایه‌گذاری در نخستین منطقه آزاد شمال ایران و مناطق آزاد هفتگانه کشورمان را تبیین می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه