English

استاندار گیلان:

طوفان الاقصی نشان دهنده جعلی و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی است

استاندار گیلان درجمع راهپیمایان و مردم گیلان گفت: پیروزی مقتدرانه مقاومت غزه و فلسطین و حزب الله باعث می شود که دنیا بداند رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی از بین رفتنی است و مرگ تدریجی آن فرا رسیده است.

طوفان الاقصی نشان دهنده جعلی و پوشالی  بودن رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، پس از حضور و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) رشت، در راهپیمایی پرشور نمازگزاران گیلانی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در مرکز استان شرکت کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در جمع راهپیمایان و مردم گیلان در حمایت از گروه های مقاومت و ملت مظلوم غزه و فلسطین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیروزی مقتدرانه مقاومت غزه و فلسطین و حزب الله  با عملیات طوفان الاقصی نشان داد که دنیا بداند رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی از بین رفتنی است و مرگ تدریجی آن فرا رسیده است.

وی تاکید کرد: ما حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین تا پیروزی نهایی حق بر باطل را ادامه می دهیم.

عباسی در ادامه با بیان اینکه راهبرد نظام جمهوری اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان عالم است، عنوان کرد: نگاه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و هدایت ایشان به سمتی است که ما دشمن شناسی و گفتمان دشمن شناسی را با قوت داشته باشیم.

استاندار گیلان اظهار کرد: در طول تمام این سالها هم همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردیم و خواهیم کرد و این درنده خویی و دیوصفتی و جنایتی که رژیم پوشالی اسرائیل در غزه انجام می دهد و آمریکا آشکارا از آن حمایت می کند و با فرستادن سلاح های نظامی درنده خویی این رژیم جنایتکار را صحه گذاشته و تقویت می کند را به شدت محکوم می کنیم.

عباسی تصریح کرد: وظیفه شرعی، اعتقادی، انقلابی و اسلامی ماست که وارد صحنه شده و از آرمان های مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم و این جنایات را محکوم کرده و انزجار خود را از آن اعلام می کنیم.

مردم غیور رشت همراه دیگر هم استانی های بصیر و ولایتمدار، امروز همزمان با دیگر مناطق کشور پس از شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، با برپایی راهپیمایی باشکوهی از عملیات طوفان الاقصی اعلام حمایت و از جنایات ددمنشانه اسراییل غاصب در کشتار مردم مظلوم فلسطین ابراز انزجار کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، خواهان وحدت جهان اسلام برای نابودی اسراییل شدند و حمایت آمریکا از اسراییل غاصب را محکوم کردند.

استاندار گیلان همچنین در نماز عبادی سیاسی جمعه رشت که به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم شریف و مسئولان اقامه شد، شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه