English

جبلی در اختتامیه اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی:

حب به امام ‌حسین (ع) از عناصر اصلی هویت ایرانی است

رئیس سازمان صداوسیما کشور با بیان اینکه برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی تمرین عصر ظهور و کمک برای ظهور حضرت مهدی(عج) است، گفت: حب به امام ‌حسین و ذکر اهل بیت از عناصر اصلی هویت ایرانی بوده و با افتخار این‌ رویدادها را تقویت کرده و گسترش خواهیم داد.

 حب به امام ‌حسین (ع) از عناصر اصلی هویت ایرانی است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه بیستمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی عصمت و طهارت علیهم‌السلام در مصلای امام خمینی رشت با بیان اینکه همگان باید بدانند این اجلاسیه در استانی شهیدپرور، مجاهد و ولایتمدار برگزار شده، اظهار کرد: این اجلاسیه در استان شهیدانی همچون میرزاکوچک‌خان جنگلی، شهید خوش‌سیرت، املاکی و عارفانی همچون آیت‌الله بهجت، دکتر سمیعی، شهید نامجو و شهید دشت کربلا همچون اسلم دیلمی برگزار شده است.

وی با اشاره به ارتباط قلبی مردم گیلان با اهل‌بیت(ع) گفت: گیلان از گذشته تاکنون مامن امام‌زادگان علوی بوده و ارتباط قلبی میان گیلانیان و اهل بیت برقرار است.

رئیس سازمان صداوسیما، گیلان را یکی از وفادارترین مردمان به انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: گیلان استانی است که در عملیات کربلای ۲ حدود ۲۰۰ شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که همین امر خود گواه بر جانفشانی مردم این استان در تاریخ ۴۴ ساله انقلاب خواهد بود.

جبلی با تاکید بر لزوم توجه به برگزاری هرساله اجلاسیه پیر غلامان اهل بیت (ع) بیان کرد: اگر روزی امت را در کتاب، سخنرانی و آرزوها پرورش می‌دادیم، اکنون امت را در همین اجلاسیه، اربعین و جشن‌های دهه وحدت مشاهده می‌کنیم که جای بسیار خوشحالی دارد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی تمرین عصر ظهور و کمک برای ظهور حضرت مهدی(عج) است، گفت: حب به امام ‌حسین و ذکر اهل بیت از عناصر اصلی هویت ایرانی بوده و با افتخار، این‌  رویدادها را تقویت کرده و گسترش خواهیم داد.

رئیس سازمان صداوسیما کشور با قدردانی از زحمات پیر غلامان اهل‌بیت (ع) در طول تاریخ  اسلام افزود: خداوند پیرغلامان را واسطه انتقال پیام سیدالشهدا به مردم و جوانان کرده تا از این طریق مردم را با خوبی‌های دین اسلام و قرآن آشنا کرده و برای تو  توشه‌ای در آخرت ذخیره کنند.

گفتنی است بیستمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیر غلامان و خادمان حسینی به همت بسیج صداوسیما به میزبانی گیلان برگزار شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه