English

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

آئین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای رشت برگزار شد+تصاویر

آئین مهمانی لاله‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای رشت با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

آئین مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای رشت برگزار شد+تصاویر
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، صبح امروز (پنجشنبه) در آئین مهمانی لاله‌ها که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای رشت برگزار شد، افزود: جبهه مقاومت برای دفاع از حقانیت اسلام و مقابله در برابر زورگویان تشکیل شد و شهدا به ما آموختند که نباید در برابر دشمنان ساکت ماند.
IMG_2854
وی حرکت ریاست محترم جمهوری در سازمان ملل را برگرفته از پیام خون شهدا و پیام رسای مردم دانست و خاطر نشان کرد: هنوز جنگ تمام نشده و به شیوه‌های دیگر ادامه دارد و وظیفه ما جهاد تبیین است؛ همانطور که آیت الله دکتر رئیسی  در سازمان ملل تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بالا برد و پرچم مظلومیت اسلام و قرآن را برافراشت و اعلام کرد که آمریکا تروریسم است؛ و بار دیگر قرآن را به دست می گیرد و اعلام می‌دارد که با قرآن سوزی توسط استکبار جهانی نمی‌توان عظمت و محتوای قرآن را سلب کرد.
IMG_2831
عباسی ادامه داد: هم اینک شاهدیم که حق ایران پس از ۸۰ سال دوباره به میهن اسلامی باز می گردد و دلارهای بلوکه شده از فروش نفت آزاد می شود و گرفتن حق ما از زورگویان به دلیل راهی است که شهدا به ما نشان دادند و ما نیز امروز امانتدار راه شهدا هستیم .
IMG_2912
استاندار گیلان اظهار داشت: ما نیز در برهه کنونی باید مسیر نورانی را که شهدا به ما نشان دادند را طی کنیم و بدانیم شهدا پرچم حق را به دست ما سپردند و ما نیز با همان روحیه جهادی، انقلابی و با سلاح ایمان در برابر همه زورگویان می ایستیم.
IMG_2826
عباسی بیان کرد: دشمنان سال گذشته نیز با تمامی تجهیزات و سرمایه در قالب جنگ ترکیبی وارد میدان شدند تا کشور ما را غارت کنند و انقلاب را از بین ببرند؛ اما مردم بار دیگر دشمنان را سرخورده و ناامید کردند و شاهد هستیم که دشمنان شکست سنگین دیگری را متحمل شدند.
IMG_2796
وی تاکید کرد: هم اینک نیز دولت مردمی حرکتی را آغاز کرده و این حرکت را ادامه خواهد داد تا قول‌ها و وعده هایی را که به مردم داده بود را اجرا کند و با وحدت و همدلی همه قوا نیز مشکلات اقتصادی و فرهنگی برطرف خواهد شد.
IMG_2859
مراسم مهمانی لاله ها روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد گیلان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در گلزار شهدای رشت برگزار شد که در پایان نیز مسئولان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، مزار شهدا را گلباران کردند.
IMG_2869

IMG_3023

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه