English

در مراسم نواختن زنگ گردشگری در مدارس گیلان مطرح شد؛

دانش آموزان را با فرهنگ گردشگری آشنا کنیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در مراسم نواختن زنگ گردشگری در مدارس استان بر ضرورت آشنایی دانش اموزان با فرهنگ گردشگری تاکید کرد.

دانش آموزان را با فرهنگ گردشگری آشنا کنیم

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ولی جهانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: طی توافق به عمل آمده با آموزش و پرورش استان امسال یکی از برنامه‌های هفته گردشگری را نواختن زنگ گردشگری در مدارس انتخاب کردیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان همکاری متقابل آموزش و پرورش با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را قابل قبول عنوان کرد و گفت: به همین مناسبت صبح امروز چهارشنبه پنج مهرماه در مراسمی نمادین زنگ گردشگری در هنرستان موسیقی طنین و مدرسه غیرانتفاعی پسرانه پیشگامان ایران نواخته شد و این کار در دیگر مدارس نیز انجام شد.

او ضمن تبریک آغاز هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی در آیین نواختن زنگ گردشگری گفت: این استان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خاصی در زمینه گردشگری دارد که باید تلاش کنیم با معرفی این ظرفیت‌ها، استان به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

جهانی ابراز داشت: دانش آموزان نسل آینده و سرنوشت ساز برای کشور هستند و باید فرهنگ گردشگری در زمینه های مختلف از دوران نوجوانی و جوانی در ذهن آنان نهادینه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه