English

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛

همایش جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلابِ رشت برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و در همایش جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب شهرستان رشت، از حدود ۵۰ بسیجی برگزیده و پایگاه‌های فعال در برپایی نمایشگاه اسوه‌ی رشت، قدردانی شد.

همایش جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلابِ رشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در این همایش به تبیین نقش جوانان در مسئولیت پذیری و نقش آفرینی آنان در حوزه اقتدار، استقلال و پیشرفت کشور پرداخت و افزود: جایگاه والای ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی و ایستادگی مقابل زیاده خواهی‌های دنیای استکبار، مرهون پشتکار و درایت جوانانی گمنام و بی ادعاست که در بستر ولایتمداری و تاسی از گنجینه‌ی غنی دفاع مقدس ، درس عزت و آزادگی را مشق کردند و امروز کشور را به سوی قله‌های پیشرفت و تعالی رهنمون می‌سازند.
وی رمز موفقیت رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به ویژه شهدای والامقام عرصه‌ی نبرد با دژخیمان حزب بعث را در گمنامی و اخلاص آنان دانست و افزود: امروز هم بسیجیان باید با تاسی از سیره‌ی شهدا، به نقش آفرینی در عرصه‌ی دفاع از آرمان‌های والای انقلاب بپردازند.
سرهنگ محمد نیک فطرت، فرمانده سپاه ناحیه‌ی مرکزی رشت نیز در این همایش حضور هوشمند و موثر بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی را زمینه ساز تثبیت امنیت و آرامش در جامعه دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه