English

توزیع ۲۰ هزار بسته‌های تحصیلی کمیته امداد گیلان بین دانش آموزان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از آغاز توزیع بسته‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت : این بسته ها بین ۲۰ هزار دانش آموز تحت پوشش توزیع می شود.

توزیع 20 هزار بسته‌های تحصیلی کمیته امداد گیلان بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام گیلان، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: هر بسته تحصیلی به ارزش یک میلیون تومان برای توزیع در بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهیه شده‌است.

وی با اشاره به تهیه این بسته‌ها از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد: ۳۰۰ هزار پاکت به منظور جمع‌آوری کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان گیلان توزیع شده‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با بیان اینکه گیلانی‌ها تاکنون ۱۱ میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها کمک کرده اند، اضافه کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها تا پانزدهم ماه جاری ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: این جشن به منظور تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شامل کیف، کفش، پوشاک و لوازم التحریر در استان در حال اجرا است.

خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

جشن عاطفه‌ها امروز "سه‌شنبه" همزمان با سراسر کشور در واحدهای آموزشی گیلان با هدف ترویج حس نوعدوستی در بین دانش‌آموزان و فرهنگ‌سازی کمک به نیازمندان و به منظور کمک‌های دانش‌آموزان به همسالان نیازمندشان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه