English

فراخوان ضد انقلاب در گیلان به طاق خورد؛

غلبه هوشیاری گیله مردان و زنان بر توطئه های اینترنشنالی ها/گیلان در آرامش کامل

مردم شهید پرور گیلان زمین امروز با هوشیاری تمام به فراخوان های اپوزیسیون خارج نشین دست رد زدند.

غلبه هوشیاری گیله مردان و زنان بر توطئه های اینترنشنالی ها/گیلان در آرامش کامل

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، چند روز است که رسانه‌های بیگانه و معاند، با استفاده از تمام امکانات و با تبلیغات گسترده رسانه‌ای، مردم ایران به ویژه گیلان را به اعتصاب، تجمع و اغتشاش دعوت می‌کنند که این امر امروز با واکنش سرد گیله مردان و گیله زنان غیور و شهید پرور استان مواجه شد.

در حالی که طبق فراخوان رسانه های معاند و ضدانقلاب، قرار بود مردم امروز شنبه ۲۵ شهریور به خیابان ها آمده و تجمع کنند؛ این فراخوان با هوشیاری مردم و حضور نیروهای امنیتی و نظامی، ناکام ماند.

گفتنی است؛ اکنون پس از گذشت حدود یک سال از اتفاقات شهریور 1401، معاند خارج نشین از پا ننشسته و در حال طرح ریزی برای آشوب مجدد است که بتوانند مجدداً آتش آن فتنه و اغتشاش را بیافروزد اما علیرغم تلاش‌ها برای کشاندن مردم به خیابان‌ها و انتشار اخبار و تصاویر سال گذشته برای تحریک احساسات جامعه، دیگر گوش شنوایی برای صدای فتنه وجود ندارد و علی رغم آنکه در هفته‌های اخیر و به ویژه ۲۴ ساعت گذشته رسانه‌های فارسی زبان معاند تمام اخبار خود را بر سالگرد فوت مهسا امینی، متمرکز کرده بودند و خواهان حضور مردم در خیابان‌ها شده بودند اما امروز ۲۵ شهریور خیابان‌های شهرهای گیلان به ویژه رشت یکی از آرام ترین و خلوت ترین روزهای خود را پشت سرگذاشت و حتی از ترافیک‌  و بوق ممتد و غیره، نیز، خبری نبود.

به جرات می توان گفت این یک سال مسلخ ویرانی طلبانی بود که همچون انگل از خون مردم می‌نوشیدند و با کاسبی از خون مردم به دنبال آتیه خود در سرزمین فرنگ و تمدید روادید خود و فرزندانشان در کشورهای متخاصم اروپایی و غربی بودند و برای ایجاد آشوب و اغتشاش و جنگ و تحریم برای پروژه گرفتن از دشمن علیه کشورشان از یکدیگر سبقت می‌گرفتند!

اتفاق امروز 25 شهریور 1402، موجب ناامیدی بیشتر اینترنشنالی ها و بی بی سی نشین ها و کلافگی و عقب نشینی پی در پی اربابان غربی شان در برابر قدرت ایران عزیزمان شده است.

به گزارش خبرگزاری موج، اینجا رشت سبز و آرام مردم دین دار و ولایت مدار با نه بزرگ به فراخوان ضد انقلاب به استقبال حلول ماه پربرکت ربیع الاول رفتند.

گفتنی است گیلان همچنان میزبان مسافران و گردشگران خوش ذوق و خوش سلیقه از سراسر کشور می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه