English

هفته دولت ۱:

آیین تجدید میثاق با شهدا در نخستین روز از هفته دولت در گیلان

به مناسبت آغاز هفته دولت صبح امروز استاندار و مسئولان گیلان، با حضور در گلزار شهدای رشت با گلباران مزار شهدا با ۸ هزار شهید این استان عهدی دوباره بستند.

آیین تجدید میثاق با شهدا در نخستین روز از هفته دولت در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، استاندار گیلان در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای رشت به مناسبت هفته دولت با تاکید بر حمایت و شکوفا کردن استعداد‌های بالقوه استان گفت: دشمن در تلاش است با فرافکنی‌ها بذر ناامیدی را در جامعه بکارد، اما مردم به توطئه دشمنان آگاه هستند.

 عباسی به بدهی دولت اشاره و تصریح کرد: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و ارزی کشور و پرداخت بدهی‌ها با تمام توان تلاش خواهد کرد.

وی اقتصاد و معیشت مردم را دو مولفه مهم کشور دانست و افزود: دشمن امروز اقتصاد مردم را نشانه گرفته و دولت در این راستای با راهکار‌های مناسب در خصوص کالا‌های اساسی و یارانه‌های حرکت خوبی را آغاز کرده است.

استاندار گیلان اجماع عقلی را مهمترین راهکار برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و گفت : دشمنان تاب انسجام ملت ایران را ندارند و به نقشه‌های شوم خود ادامه می‌دهند تا راه موفقیت ایرانیان را متوقف کند مصداق بارز این دشمنی‌ها درنادیده گرفتند موفقیت ایران در تولید واکسن و مهار کرونا است.

عباسی الویت کار دولت را معیشت مردم و مسایل فرهنگی کشور دانست و تصریح کرد: نباید میدان را برای کسانی که از رسانه‌های دشمن تغذیه می‌کنند، باز کنیم و همه برای کمک به حل مسایل باید به دولت کمک کنیم.

وی به پیشینه انقلابی و مذهبی گیلان و مفاخری همچون آیت الله بهجت و میرزا کوچک جنگلی اشاره و گفت: ۸ هزار شهید برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم نظام کردند، و نباید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه