English

نماینده ولی‌فقیه در گیلان‌:

آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان هستیم

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان‌ نیروهای مسلح و انتظامی را دژ محکم امت اسلامی دانست و گفت: نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان به خوبی وارد میدان شد.

آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان هستیم

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار با سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به جانفشانی‌های فراجا در حوزه‌های مختلف، اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و اظهار داشت: با وجود هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی اما این سازمان امروز محبوب‌تر شده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اقتدارآفرینی و برقراری آرامش در مرزهای جغرافیایی کشور مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب است تصریح کرد: به اذعان تحلیلگران سیاسی نظامی ایالات متحده، رهبر ایران یک ابرشخصیت است که همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را زود نقش برآب می‌کند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمان‌بری و اطاعت‌پذیری خوب نیروهای مسلح کشورمان از رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: نیروهای مسلح دنیا با ترس از بالا دستی‌های خود به صحنه می‌آیند و می‌جنگند اما نیروهای مسلح ایران با تبعیت محض از رهبری و بدون ترس در صحنه هستند و می‌دانند که در این راه حتی اگر جان خود را از دست بدهند، پیروزند و این مسئله رمز قدرت ایران در فراسرزمینی است.

وی به هجمه‌های دشمن علیه نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: دشمن در آشوب‌های اخیر نیروی انتظامی را هدف قرار داد و این حجم از هجمه دشمن نشان‌دهنده تلاش موثر و کار این نهاد است که دلداده این مرز و بوم، آیین و رهبری هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر ضرورت  توجه به مطالبات به‌حق مردم افزود: نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان به خوبی وارد میدان شد و طرح‌ها نیز در حال عملیاتی شدن است و معتقدیم در کنار برخورد ایجابی، برخورد سلبی با هنجارشکنان لازم است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه جبهه انقلاب و فعالان این عرصه به نیروهای مسلح کمک کنند چراکه موفقیت به‌تنهایی به‌دست نمی‌آید گفت: یکی از تلاش‌های دشمن، ایجاد خلأ میان نیروهای انقلاب و مسلح است و در این راه از هر فرصتی استفاده خواهد کرد.

امام جمعه رشت نیروهای مسلح و انتظامی را دژ محکم امت اسلامی دانست و ادامه داد: عدم تناسب میان جرم و هزینه‌های جرم یک معضل است که باید حل شود.

وی وجود سلاح‌های غیرمجاز در دست مردم عادی را از بزرگترین بحران‌های آمریکا دانست و افزود: سلاح غیرمجاز در دست مردم نباید باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه