English

تفاهم نامه همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی گیلان و آستراخان روسیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دانشگاه پزشکی آستراخان روسیه برای نخستین بار در حوزه آموزش، پژوهش، تحقیقات و فناوری، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی گیلان و آستراخان روسیه

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، ایمان علیزاده، مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با اعلام این خبر گفت: برای نخستین تفاهم نامه‌ای برای گسترش همکاری‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی گیلان و پزشکی آستراخان در حوزه آموزش، تحقیقات و فناوری بصورت ارتباط تصویری منعقد شد.

وی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: برنامه‌های مشترک آموزشی، تبادل استاد و دانشجو، پذیرش دانشجو به صورت مشترک، بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان و فرصت تحقیقات برای اساتید و دانشجویان، صادرات غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، تحقیقات مشترک علوم پایه و علوم بالینی و توسعه گردشگری سلامت برخی از بخش‌های این تفاهم نامه است.

وی با اشاره به عضویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اتحادیه‌ی دانشگاه‌ها و موسسات دولتی کشور‌های حاشیه‌ی دریای کاسپین، اضافه کرد: در بیست و سومین اجلاس عمومی این اتحادیه با شرکت ایران، جُمهوری آذربایجان، قَزاقستان، روسیه و تُرکمنستان، مدیریت کمسیون علوم پزشکی اتحادیه به دانشگاه علوم پزشکی گیلان سپرده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه