English

امام جمعه رشت:

فرزندان خود را با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پیوند دهید

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: والدین فرزندان شان را با پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت(ع) و سیره ایشان آشنا کنند.

 فرزندان خود را با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پیوند دهید

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیت الله رسول فلاحتی روز جمعه در همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت خطاب به خانواده ها اظهار کرد: هر قدر فرزندان خود را با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آشنا کنید برکت و سلامتی بیشتر به شما روی می آورد.

وی با تشریح ویژگی‌های فرزند خوب افزود: یکی از ویژگی های خوب فرزندان سلامتی روحی و جسمی آنان است از این‌رو از خداوند بخواهید تا فرزندان شما سالم و سلامت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، موفقیت پدر و مادر در زندگی را در تربیت موفق دانست و ادامه داد: برخورداری فرزند از پدر و مادر خوب، حسن، سعادت و کمال است چرا که می تواند فرزند را خوب و سالمی تربیت کند.

وی با بیان اینکه فرزندان خوب در دامن پدران و مادران خوب رشد می کنند، خاطر نشان کرد: امروز شما مادران، نونهالان خود را در همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی شرکت دادید تا سرنوشت فرزندانتان را به سرنوشت مسلمانان، پیامبر اکرم(ص)، حسین ابن علی (ع) و کربلا گره بزنید، این افتخار است.

امام جمعه رشت اظهار کرد: اکنون روح حضرت زینب (س) و حضرت فاطمه زهرا (س) از شما مادران راضی است شما که تربیت فرزندانتان اولویت است.

وی پیروی از اهل بیت (ع) و در مسیر امام حسین (ع) بودن را از دیگر ویژگی فرزند خوب عنوان کرد و افزود: پدر و مادر به فرزندی که راستگو بوده و به دنبال دین و امور خیر و خدمت به بندگان خداست، افتخار می کند و فرزندان خوب مایه افتخار والدین هستند.

آیت الله فلاحتی، قدردانی فرزندان از پدر و مادر را دیگر ویژگی خوب فرزندان عنوان کرد و اظهار کرد: شما والدین هم باید قدر پدر و مادرتان را بدانید، اگر بخواهید فرزندانتان قدردان شما باشند باید قدر والدین خود را بدانید.

همایش شیرخوارگان حسینی امروز (جمعه) در سومین روز از ماه محرم در مصلی امام خمینی (ره) رشت و سایر شهرستان های گیلان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه