English

در آستانه چهل و دومین سالگرد شهادت صورت گرفت؛

گلباران محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی در رشت

محل شهادت «علی انصاری» تنها استاندار شهید کشور و شهید‌ «علیرضا نورانی» معاون عمرانی وی در خیابان لاکانی رشت گلباران شد.

گلباران محل شهادت شهیدان انصاری و نورانی در رشت

به گزارش خبرگزاری موج گیلان،  اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای عزیز این سرزمین، به ویژه ۲۵۷ شهید کارمند گیلان، سیره و منش شهیدان انصاری و نورانی را الگویی برگرفته از ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت تاسی هرچه بیشتر از شیوه‌ی زندگی خاضعانه و خالصانه‌ی شهدا برای خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

وی همچنین عزت و اقتدار ایران اسلامی را ناشی از روحیه‌ی اخلاص، مجاهدت و جانفشانی شهدای بزرگ این سرزمین عنوان کرد و افزود: راه شهدا راه سعادت و سربلندی و آزادگی است که دستاورد‌های انقلاب را در بستر رسیدن به تمدن نوین اسلامی تجلی می‌دهد و الگویی کارآمدی از عدالت خواهی، ظلم ستیزی و آرمان خواهی به تشنگان راه حقیقت است.

 حمیده‌ی دانش کاظمی همسر شهید علی انصاری، نیز در این مراسم، با بیان خاطراتی از تنها استاندار شهید ایران، روحیه‌ی اخلاص مردم داری و خدمتگذاری این شهید را ناشی از تعبد، تعهد و خداشناسی وی دانست و افزود: در طول زندگی مشترک با این شهید هیچ نشانه ایی از تعلق خاطر شهید انصاری به امور و علایق دنیوی مشاهده نکرده است.

شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی، صبح ۱۵ تیر سال ۱۳۶۰ در خیابان لاکانی رشت از سوی منافقان به شهادت رسیدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه