English

معاون اجرایی رئیس جمهوری اعلام کرد؛

پیش بینی برنامه ۷ ساله برای نجات تالاب انزلی

جلسه ساماندهی تالاب انزلی و رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و استاندار گیلان برگزار شد.

پیش بینی برنامه ۷ ساله برای نجات تالاب انزلی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سید صولت مرتضوی در نشست ساماندهی تالاب انزلی و رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: در بازدید رئیس جمهوری از این دو رودخانه و در راستای طرح علاج‌بخشی آن‌ها دستور تشکیل کارگروه داده که نخستین جلسه در استان گیلان برگزار شد.

وی افزود: در مطالعات جامعی که برای نجات تالاب انزلی انجام شده؛ یک برنامه ۷ ساله پیش بینی شده که سال گذشته در چند حوزه از جمله برای اجرای طرح‌های فاضلاب شهر رشت، انزلی و برخی از فاضلاب‌های مضر نظیر پسماندهای بیمارستانی و فاضلاب زندان لاکان تأمین اعتبار شده و دو طرح دیگر نیز در حال اتمام است که در آینده ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: در نشست امروز تأکید شد که مابقی طرح‌ها هم در دستور کار قرار گیرد و استاندار گیلان مأموریت دارد جلسه علاج‌بخشی تالاب انزلی را در سطح استان مدیریت کند و ما هم این طرح ملی را چه با حضور در استان و چه دعوت از مسئولان ملی و استانی در سطح کشور رصد و پیگیری می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی