English

اردیبهشتی متفاوت در آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان؛

مامان باباهای اردیبهشتی تولدتون مبارک+عکس

به همت واحد پرستاری آسایشگاه معلولین گیلان جشن تولد تعدادی از مددجویان متولد اردیبهشت در محوطه آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان برگزار شد.

مامان باباهای اردیبهشتی تولدتون مبارک+عکس

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، در دوران سالمندی عده زیادی از افراد به افسردگی مبتلا می شوند، اطرافیان می‌توانند نقش بسزایی در افزایش نشاط سالمندان داشته باشند، افراد در سالمندی نسبت به برقراری ارتباط با دیگران حساس‌تر می‌شوند، نوع ارتباطی که اطرافیان یک فرد سالمند با او برقرار می‌کنند می‌تواند تاثیر زیادی بر روی نشاط فرد سالمند بگذارد.

درک این نکته مهم است که افسردگی جز اجتناب ناپذیر دوران پیری نیست و نشانه ضعف یا نقص در شخصیت نیست. برای هر کسی، در هر سنی بدون توجه به پیشینه یا موفقیت‌های قبلی در زندگی، می‌تواند اتفاق بیفتد. در حالی که با افزایش سن شما تغییراتی در زندگی مانند بازنشستگی ، مرگ عزیزان، کاهش سلامتی، ممکن است بعضی اوقات باعث افسردگی شود. مهم نیست که با افزایش سن با چه چالش‌هایی روبرو می‌شویم. راهکارهایی وجود داشته که می‌توان یک بار دیگر احساس خوشبختی و امید کرده و از سال‌های طلایی زندگی خود لذت ببرید.

در این بین واحد پرستاری آسایشگاه معلولین گیلان با برگزاری جشن تولد برای تعدادی از مددجویان متولد اردیبهشت در محوطه آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان لحظات بسیار خوش و به یادماندنی برای انها خلق کرد.

جشن تولد اردیبهشتی ها در اسایشگاه معلولین گیلان

جشن تولد اردیبهشتی ها در اسایشگاه معلولین گیلان

جشن تولد اردیبهشتی ها در اسایشگاه معلولین گیلان

جشن تولد اردیبهشتی ها در اسایشگاه معلولین گیلانجشن تولد اردیبهشتی ها در اسایشگاه معلولین گیلانجشن تولد اردیبهشتی ها در اسایشگاه معلولین گیلان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه