English

با حضور استاندار گیلان و فرماندار رشت، برگزار شد؛

آیین جشن گلریزان ستاد دیه گیلان در رشت

شامگاه امروز با حضور استاندار گیلان و فرماندار رشت آیین جشن گلریزان ستاد دیه گیلان در رشت برگزار شد.

آیین جشن گلریزان ستاد دیه گیلان در رشت
به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی شامگاه امروز (پنجشنبه) با همراهی حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت در آئین جشن گلریزان که از سوی ستاد دیه استان در رشت برگزار شد؛ با قدردانی از همه نیکوکاران و خیرین نیک اندیش و خداجو افزود:  اعمال نیکوکاران موجب زندگی عزت‌مندانه و برکات فراوان هم برای خود نیکوکار و هم برای فردی که  از بند زندان آزاد می‌کند و نیز خانواده زندانیان جرائم غیرعمد می‌شود.
 
وی اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران از بندگان خوب خدا هستند که با تاسی از ائمه اطهار (ع) در همه ایام سال و در موضوعات مختلف بویژه در ماه میهمانی خدا پیش قدم هستند و حضور در جمع این عزیزان برایم، مایه افتخار است.
 
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مسئولان نظام اسلامی درباره فیوضات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه سوزاندن گناهان است و استغفار کردن به پیشگاه حضرت حق و استغفار تنها به معنای پشیمانی از انجام کار بد و ناپسند نیست بلکه پشیمانی از کاری است که می توانستیم در زمان خودش انجام دهیم ولی انجام ندادیم.
 
عباسی ادامه داد: این ماه برکت سراسر عید است و باید از عید رمضان بهترین بهره را برد و از فرصت مغتنم تنفس در بهار قرآن با انجام کارهای نیکو بهره مند شد.
 
وی همچنین با برشمردن آسیب های ناشی از زندانی شدن افراد مرتکب به جرائم غیر عمد به خود ِ فرد، خانواده و جامعه، گفت: حس خوب آزادی فردی که بدون اراده ، مرتکب عملی شده و به کانون گرم خانواده برگشته؛ بی نظیر است و باید از این بابت از حضور نیکوکاران و خیرین قدردانی کنیم.
 
استاندار با اشاره به اینکه بر اساس اعلام ستاد دیه ، ۴۰۱ نفر بدلیل جرائم غیر عمد در گیلان زندانی هستند، گفت: باید تلاش کنیم تا با کاهش آسیب های اجتماعی تعداد زندانیان کم شود و اگر فردی به صورت غیر عمد در بند افتاد، با اقدامی ارزشمند به کمک او بشتابیم.
 
 عباسی با بیان اینکه نیکوکاران و خیرین نیک اندیش برای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت، از سوی خداوند توفیق یافته‌اند، گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، صدقه جاریه محسوب می شود و خیر و برکات باریتعالی را برای خیرین و نیکوکاران نازل می کند.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و فقر در جامعه گفت: آیت الله دکتر رئیسی و مجموعه دولت در کشور و استان در تلاشند تا در بخش های مختلف سطح معیشت مردم با افزایش تولید و اشتغال بر اساس منویات مقام معظم رهبری و نیز میزان مستمری بگیران و مراجعان به نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام(ره) با توانمند سازی و رشد اقتصادی بهبود یابد.
 
استاندار گیلان ابراز امیدواری کرد: با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و انسجام بین قوا و اهتمام ویژه دولت سیزدهم شاهد کاهش فقر در سطح جامعه و افزایش سطح درآمد و زندگی آحاد مردم باشیم.

 

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه