English

مسابقات جام ستارگان شطرنج جهان و ایران در انزلی برگزار می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: مسابقات جام ستارگان شطرنج جهان و ایران با حضور ۱۰ تن از شطرنج بازان مطرح جهانی از فردا ۲۰ تا ۳۰ تیر ماه سال جاری به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مرکز همایش ها و نمایشگاه های این منطقه برگزار می شود.

مسابقات جام ستارگان شطرنج جهان و ایران در انزلی برگزار می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، امروز در گفت و گو با خبرنگار موج در گیلان، از برگزاری مسابقات جام ستارگان شطرنج جهان و ایران با حضور ۱۰ تن از شطرنج بازان مطرح جهانی از فردا ۲۰ تا ۳۰ تیر ماه سال جاری به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مرکز همایش ها و نمایشگاه های این منطقه خبر داد.

رضا مسرور افزود: «آناتولی کارپف» شطرنج باز با سابقه جهان، مشاور ولادیمیر پوتین و نماینده مجلس دومای روسیه نیز امروز با «اکبر ترکان» مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور دیدار کرد.

وی با بیان اینکه احسان قائم مقامی شطرنج باز مطرح کشورمان نیز در این دیدار حضور داشت، خاطر نشان کرد: مهرداد پهلوان زاده رییس فدراسیون شطرنج کشورمان که در این نشست حضور داشت پیشنهاد کرد تا مسابقات جام جهانی شطرنج در سال ۲۰۱۷ در منطقه آزاد کیش برگزار شود.

مسرور ادامه داد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون شطرنج کشور و هیأت شطرنج استان گیلان «کرسان ایلیون ژینوف» رئیس فدراسیون جهانی شطرنج(FIDE) و «آناتولی کارپوف» قهرمان سابق مسابقات شطرنج جهان که در عین حال نماینده مجلس دوما و مشاور عالی ولادیمر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه است، در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور می یابند.

وی یادآور شد: مسابقات جام ستارگان شطرنج جهان و ایران با حضور ۱۰ تن از شطرنج بازان مطرح جهانی که دارای بالاترین رده بندی در سطح بین المللی هستند و ۱۰ قهرمان برتر تیم ملی ایران از ۲۰ تا ۳۰ تیر ماه سال جاری به میزبانی منطقه آزاد انزلی در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه