English

تصدی پست شهرداری رشت و دو گزینه نهایی

اعضای شورای اسلامی رشت امروز (پنجشنبه) در جلسه فوق العاده و غیرعلنی شورا، دو گزینه نهایی را برای تصدی پست شهرداری این کلانشهر انتخاب کردند تا در جلسه شنبه هفته آینده، یک نفر را با کسب بالاترین رای، به عنوان شهردار منتخب معرفی کنند.

تصدی پست شهرداری رشت و دو گزینه نهایی

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت عصر امروز با بیان این مطلب اظهار کرد: دو گزینه نهایی از بین 17 نامزد تصدی پست شهرداری رشت با بالاترین رای اعضای شورا در جلسه غیرعلنی امروز انتخاب شدند.

فاطمه شیرزاد اظهار داشت: جلسه انتخاب شهردار منتخب شورای اسلامی کلانشهر رشت شنبه هفته آینده برگزار می شود که از بین دو گزینه نهایی، یک نفر با بالاترین رای به عنوان شهردار معرفی می شود.

صلاحیت حجت جذب شهردار منتخب شورای اسلامی کلانشهر رشت به دلیل نداشتن 9 سال سابقه مدیریت میانی از سوی وزارت کشور احراز نشد؛ در نامه ارسالی از سوی وزارت کشور به رئیس شورا ، اعلام شده که شرایط حجت جذب شهردار منتخب شورای اسلامی کلانشهر رشت بر اساس آیین نامه اجرایی هیات وزیران مبنی بر داشتن 9 سال سابقه مدیریت میانی، مطابقت ندارد.

در نامه وزارت کشور به شورای اسلامی رشت آمده که شورا در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار این کلانشهر اقدام کند.

جلسه فوق العاده و علنی شورای اسلامی کلانشهر رشت صبح امروز (پنجشنبه) به منظور بررسی انتخاب شهردار با حضور 9 نفر از اعضای شورای و در غیاب حجت جذب و حامد عبدالهی برگزار شد.

در جلسه فوق العاده شورای اسلامی رشت روز گذشته (چهارشنبه) نیز به منظور بررسی انتخاب شهردار تنها هفت نفر حضور یافتند که به صورت غیررسمی و با سخنرانی اعضا پایان یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه