English

عصر امروز صورت می گیرد؛

برگزاری مراسم افتتاحیه همزمانی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در پیاده راه فرهنگی رشت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری مراسم افتتاحیه همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، عصر پنجشنبه در رشت خبر داد.

برگزاری مراسم افتتاحیه همزمانی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در پیاده راه فرهنگی رشت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فیروز فاضلی با اشاره به برگزاری همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، اظهار کرد: آئین افتتاح این همزمانی، ساعت ١٩:٣٠ شامگاه پنجشنبه ١١ بهمن در محل برگزاری نمایشگاه چله انقلاب در میدان شهرداری رشت برگزار خواهد شد.

به گفته وی؛ رونمایی از پوستر جشنواره، نمایش فیلم و اجرای موسیقی زنده از بخش‌های این مراسم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: ١٢ فیلم جشنواره سی و هفتم فجر به‌همراه ٥ فیلم کودک و نوجوان از ١٢ لغایت ٢٢ بهمن‌ماه جاری همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سینما میرزاکوچک رشت اکران می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه فروش آنلاین بلیت‌های جشنواره از طریق سامانه اینترنتی هفت‌ساز به آدرس www.haftsaz.com از  سه شنبه آغاز شده است، ادامه داد: قیمت هر قطعه بلیت نیز بدون تغییر نسبت به سال گذشته، مبلغ ١٠ هزار تومان می‌باشد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان می‌توانند به پرتال اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان مراجعه نمایند.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٠ تا ٢٢ بهمن‌ماه ١٣٩٧ همزمان با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده در پایتخت برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه