English

دلق پوش در جلسه کمیسیون نظارت مرکز گیلان بیان کرد؛

لزوم آموزش و پایش اصناف/ نظارت بر بازار در آستانه فرارسیدن عید نوروز

رییس سازمان صمت گیلان به لزوم آموزش و پایش اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: باید جهت ارتقای روند نظارت بر بازار نسبت به برگزاری سمینار آموزشی توجیهی جهت پایش نظارت هر چه بهتر بر بازار در آینده اقدام نمود.

لزوم آموزش و پایش اصناف/ نظارت بر بازار در آستانه فرارسیدن عید نوروز

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جلسه کمیسیون نظارت مرکز گیلان با به ریاست فرهاد دلق پوش، رییس سازمان صمت گیلان و سایر اعضای کمیسیون نظارت استان در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان در این جلسه عنوان کرد: باید فعالیت کمیسیون پویا و هوشمندانه باشد تا بتوانیم برای رفع مشکلات در بازار و همچنین کیفیت خدمات ارائه شده از سوی اصناف گام درست و اصولی برداریم.

وی همچنین با اشاره به دستورات جلسه عنوان کرد: اتاقهای اصناف باید با تمام توان مدیریت بازار و ساماندهی و هدایت آن را در راس برنامه خود داشته باشند و بخش سیاست گذاری و نظارت عالیه آن بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر اعضای کمیسیون نظارت استان می باشد.

لزوم آموزش و پایش اصناف

 دلق پوش در ادامه به لزوم آموزش و پایش اصناف اشاره کرد و اظهار داشت: باید جهت ارتقای روند نظارت بر بازار نسبت به برگزاری سمینار آموزشی توجیهی جهت پایش نظارت هر چه بهتر بر بازار در آینده اقدام نمود چرا که کمیسیون نظارت روح قانون را در جامعه اقتصادی تزریق می نماید.

دلق پوش در جلسه کمیسیون نظارت1

رئیس کمیسیون نظارت مرکز استان گیلان با بیان اینکه سازمان صمت جهت هماهنگی، توجیه و آماده سازی اصناف جلساتی را تشکیل داده، تشریح کرد: جلسه ای با حضور روسای ادارت صمت شهرستانها و اتاق های اصناف جهت موضوع مطروحه در شهرستان لاهیجان تشکیل شد و در آن پیرامون اجرای هر چه بهتر قانون جهت حل مشکل بازار و اصناف مطالب موثر اجرایی طرح  و باید مصوبات آن اجرا شود.

نظارت بر بازار و توزیع اقلام کالاهای اساسی حمایتی دولت در آستانه فرارسیدن عید نوروز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نظارت بر بازار و توزیع اقلام کالاهای اساسی حمایتی دولت در آستانه فرارسیدن عید نوروز تاکید کرد و گفت: همزمان با ایام فرخنده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اصناف و بازاریان برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای آذین بندی معابر مقابل محل کسب درآمد خود را به نحو شایسته انجام دهند وبه میمنت این ایام تخفیفات و تسهیلات ویژه خرید را برای آحاد مردم درنظر بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه